Aukro spouští slevový server a přiznalo se k slevo-hmat.cz a spol.

Dnes se potvrdily spekulace, které český internet zaplnily během minulého týdne. Allegro Group CZ and SK, provozující internetový obchod Aukro.cz, skutečně stojí za virální kampaní, která parodovala situaci na trhu slevových serverů. Aukro tak netradiční formou uvádí na trh vlastní slevový portál AukroCity.cz. (TZ)

Ve virální kampani figurovali tři největší hráči Slevomat, Seznam a Centrum, jejichž slevové servery autoři kampaně přejmenovali na slevo-hmat.cz, s-levouš.cz a tlampion.cz. Někteří ze zmíněných poskytovatelů slevových serverů se ke kampani staví negativně. Jakub Havrlant, generální ředitel Allegro Group CZ and SK, reagoval následovně: „Přestože jsme k tomu byli vyzváni, kampaň rozhodně stahovat nehodláme. Za tvůrci kampaně stojím, podle mě odvedli skvělou práci.“

„Cílem kampaně bylo vzbudit novou vlnu zájmu o slevové servery a přinést do této oblasti chybějící nadhled a vtip. Podle pozitivních reakcí uživatelů internetu věřím, že se nám to podařilo a budeme s touto myšlenkou pracovat i nadále“, říká Alexandra Poláková, marketingová ředitelka Allegro Group CZ and SK. Virální kampaň sklidila nejvíce ohlasů zejména na poli sociálních sítí, kde se o ní živě diskutuje, a v odborných médiích, která se kampani také věnují.

Již dříve avizovaný vstup Aukra na trh slevových portálů získává jasné obrysy. AukroCity.cz bude spuštěno 27. 4. s úvodními nabídkami pro Prahu a Brno. V krátkém horizontu se počítá s rozšířením nabídek i pro další města.