The Sims Social se rozjíždí na Facebooku

Divize EA Play společnosti Electronic Arts dnes oznámila, že hra The Sims Social na sociální síti Facebook je nyní plně funkční. Dostupná je zcela bezplatně celkem v pěti jazykových mutacích. Přátelé i soupeři si v ní mohou hrát se životem, provádět vzájemnou interakci, bavit se a někdy i nedobrovolně snášet zlomyslné žertíky ostatních. The Sims Social obsahuje to nejlepší z The Sims, jedné z nejpopulárnějších herních sérií, v kombinaci s revolučními prvky herní platformy sociálních sítí. Hráči si tvoří vlastní postavičky simíků (hlavní prvek všech her série The Sims) libovolného vzhledu a prožívají s nimi všechny slasti i strasti společenského života, mezi něž patří i navazování různých vztahů se skutečnými přáteli na Facebooku. (TZ)

„Hra The Sims Social přináší autentickou simulaci života v podobě, jakou známe jen ze série The Sims, a doplňuje ji o skutečně intuitivní společensko-interaktivní funkce,“ uvedla Lucy Bradshaw, generální manažerka vydavatelství EA Play. „The Sims Social dávají našim fanouškům možnost projevit přirozenou kreativitu, čelit nepředvídatelným reakcím simíků s různými povahami a prožívat jejich sny – to vše během komunikace, zábavy a hraní se skutečnými přáteli.“

V The Sims Social hráči experimentují se životem, upravují si domovy v mnoha různých stylech a vytvářejí vlastní příběhy, či dokonce skandály s ostatními simíky, které potkávají ve hře. Bez ohledu na to, jestli budou právě prožívat milenecký vztah, nebo zuřit nad zlomyslností úhlavního soka, záleží jen na nich, zda se vtělí do role nejlepšího přítele, či noční můry. The Sims Social rovněž představují jedinečnou příležitost k rozvíjení a obohacování životů, kariér a příbytků simíků. Kromě klasických předmětů z The Sims obsahují The Sims Social reálné předměty z každodenního života, jako jsou výrobky značek Dr Pepper, Dunkin’ Donuts či Toyota, poskytující extra bonusy a výhody ve chvílích, kdy je hráč potřebuje.

Revoluční koncept The Sims Social je vyvrcholením úzké spolupráce mezi studiem The Sims a společností Playfish, jež dokázala skvělým způsobem zúročit deset let úspěšné existence The Sims ve „svém“ oboru, kterým jsou právě sociální sítě.

„Když jsme pracovali na vývoji The Sims Social, bylo pro nás důležité, abychom do hry zapracovali všechny jemné nuance, které The Sims Studio v průběhu let dotáhlo k dokonalosti. Následně jsme je zkombinovali s tím, co my, Playfish, umíme nejlépe – vyvíjet moderní společenské hry,“ řekl John Earner, generální manažer londýnského studia Playfish. „Naše bohaté znalosti fungování herního prostředí na Facebooku nám pomáhají ve schopnosti i nadále pravidelně poskytovat nové dynamické herní prvky, úkoly a aktualizace, díky nimž je hraní The Sims Social stále atraktivní a zábavné.“

Hráči mohou ve hře prostřednictvím aktualizací stavů na svých zdech na Facebooku vzájemně sdílet úspěchy, žertíky i jiné události. Mohou být například cyničtí a pokusit se rozbořit šťastný vztah někoho jiného tím, že dotyčného simíka požádají, aby se rozešel se svým partnerem či partnerkou. Anebo mohou kamarádům říct, že s nimi právě tančili nebo jim zazpívali písničku, aby je potěšili. The Sims Social rovněž obsahují novinkovou funkci „záznamu“, která hráčům umožňuje vidět, co přesně jim, nebo jejich příbytkům, jiní hráči provedli, zatímco byli pryč. Uvidí například, jak k nim přišel na návštěvu kamarád a uvařil jídlo či spravil kytaru, anebo budou se skřípěním zubů sledovat, jak jim neoblíbený simík dal pavouka do záchodu či rybu do postele.

The Sims Social si můžete zahrát právě teď na sociální síti Facebook. Další informace o hře najdete na oficiálních stránkách www.thesimssocial.com.

O The Sims

The Sims, revoluční herní série, v jejíchž titulech mohou hráči na počítačích, konzolích a dalších zařízeních tvořit a prožívat vlastní simulované životy, oslavila v roce 2010 deset let od své premiéry v únoru 2000, během nichž se jí prodalo neuvěřitelných 140 miliónů kopií. Její tituly byly v minulých sedmi letech přeloženy do 22 různých jazyků, prodávají se v 60 zemích světa a rychle se staly univerzálním herním a kulturním fenoménem. Jen hry The Sims 3 se od jejího vydání v červnu 2009 prodalo více než 10 miliónu kusů, čímž se stala komerčně nejúspěšnější hrou pro PC roku 2009 v Evropě a Severní Americe. Zájem fanoušků dokládá více než 250 miliónů stažení uživateli vytvořeného obsahu, který mj. zahrnuje simíky, domy a další příběhy. Komunitní stránky The Sims3 na www.thesims3.com uvítají každý měsíc sedm miliónů unikátních návštěvníků, zaznamenají každou minutu 240 stažení obsahu, k dnešnímu dni na ně lidé nahráli na 3,5 milióny položek a každou hodinu zde přibude 11 videí. Sponzorovaný kanál The Sims 3 na serveru YouTube má ve své kategorii nejvyšší počet odběratelů (42 tisíc) a celkově patří mezi 10 nejsledovanějších (téměř 45 miliónů shlédnutých videoklipů). Na oficiálních stránkách The Sims 3 www.thesims3.com najdete kompletní přehled tvorby hráčů. Adresa oficiálního kanálu The Sims na YouTube je http://www.youtube.com/user/TheSims.

O společnosti Electronic Arts

Electronic Arts Inc. (EA) je předním světovým vydavatelem interaktivního softwaru pro konzole, osobní počítače, mobilní telefony a tablety.  Působí v 75 zemích světa a má více než 100 miliónů registrovaných hráčů.

Ve fiskálním roce 2011 dosáhla společnost EA tržby ve výši 3,6 miliardy USD. Všeobecně je uznávána jako přední producent kriticky vysoce hodnocených a kvalitních licencovaných herních sérií, jako jsou například The Sims™, Madden NFL, FIFA, Need for Speed™, Battlefield nebo Mass Effect™.

Další informace o společnosti naleznete na oficiálních webových stránkách http://www.ea.com/cz.

Tagged