New Media Inspiration propojí akademickou sféru se světem byznysu

Nezávislá členská síť TUESDAY Business Network a Studia nových médií Filozofické fakulty Univerzity Karlovy společně pořádají konferenci New Media Inspiration. Ta se zaměří na problematiku monitoringu sociálních sítí a přinese aktuální informace a inspiraci v oblasti nových médií.  (TZ)

Celodenní konference New Media Inspiration se uskuteční v sobotu 21. ledna 2012 na půdě Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Akce je určena akademickým pracovníkům, studentům i zástupcům komerčního sektoru. Toto propojení akademické sféry a byznysu by mělo pro obě strany představovat možnost získat inspiraci a neotřelé pohledy na problematiku nových médií.

Obsah konference bude rozdělen do několika tematických bloků: Sociální média, Use cases měření v sociálních médiích, Panel absolventů & blok inspirací a Kinectový blok. Chybět nebudou ani praktické workshopy. Bližší informace k programu a možnost registrace zájemci naleznou na stránkách akce.

Na pořádání New Media Inspiration se spolupodílí TUESDAY Business Network, sdružující technologické podnikatele, investory a IT profesionály, a Studia nových médií na Ústavu informačních studií a knihovnictví Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. „Nová média představují v dnešní době významný směr rozvoje a je nezbytné v tomto oboru neustále sledovat trendy. Konference představuje pro studenty další možnost získání aktuálních informací a zároveň příležitost setkat se s řadou profesionálů z oblasti nových médií,“ říká Josef Šlerka, Chief Technology Strategist v Ataxo Group a vedoucí oboru Studia nových médií na ÚISK FF UK.

„Členům TUESDAY Business Network tradičně přinášíme důležité informace a inspirativní podněty týkající se moderních technologií, které jim mohou pomoci při jejich podnikání. Program konference New Media Inspiration výborně zapadá do tohoto konceptu a věříme, že spojení s akademickou sférou přinese řadu nových pohledů, inspiraci a celkově osvěží stávající odbornou diskuzi,“ dodává Ján Simkanič, výkonný ředitel společnosti Internet Info.

Vybíráme z programu:

  • Roman Neruda (Ústav informatiky AV ČR): Keynote: Umělá intelligence
  • Tomáš Pruša (Masarykova Univerzita): Sociální média ve zdravotnictví
  • Karel Minařík: Vizualizace dat a jejich interpretace
  • Eliška Hutníková (H1.cz): Jak měříme efektivitu výkonnostní kampaně na Facebooku
  • Jan Perla (OgilvyInteractive): České politické strany na Facebooku
  • Ondřej Jireš (Dobrý web): Obchod s hloupostí na Facebooku

Partnerem New Media Inspiration je společnost H1.cz. Konference je pořádána za podpory BizIT a FF UK. Hlavním mediálním partnerem je server Lupa.cz. Mediálními partnery pak jsou Marketing & Media, Marketing Journal, MediaGuru.cz, Mediář, ProInflow a Tyinternety.cz. Produkčně se na akci podílí Internet Info.

TUESDAY Business Network (www.tuesday.cz) je sdružení poskytující platformu pro setkávání, navazování kontaktů a sdílení informací mezi podnikateli, investory a profesionály v oblasti technologií a inovací. Je pořadatelem řady odborných seminářů a konferencí zaměřených na využití technologií v praxi.

Internet Info, s.r.o. (www.iinfo.cz) představuje jednu z největších mediálních společností českého internetového trhu. Je vydavatelem řady specializovaných zpravodajských a zábavních serverů, které patří ke špičce ve svém oboru. Současně se zaměřuje na produkci odborných konferencí, seminářů a školení. Internet Info, s.r.o.