Current Analysis oceňuje řešení Aastra MX-ONE čtyřmi hvězdičkami

Praha, 24. ledna 2012 – Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací, oznámila, že za Aastra MX-ONE, komunikační platformu postavenou na technologii SIP, obdržela od analytické agentury Current Analysis ocenění čtyř hvězdiček. Current Analysis popisuje v nezávislé zprávě řešení Aastra MX-ONE jako “vyzyvatele na trhu s velkými podnikovými platformami”. Zdůrazňuje dále, že platforma Aastra MX-ONE představuje hozenou rukavici ostatním dodavatelům na trhu s podnikovými komunikacemi. (TZ)

Zpráva společnosti Current Analysis potvrzuje, že Aastra MX-ONE poskytuje vynikající služby přenosu hlasu a zároveň spolehlivě zajišťuje kompletní sadu služeb unified communication (UC) a mobilních řešení. Aastra MX-ONE, jako skutečná UC platforma, umožňuje svým uživatelům pružně reagovat na specifické komunikační potřeby, ať již jsou kdekoliv a využívají jakákoliv zařízení.

Aby splnila potřeby koncových uživatelů, může být vysoce flexibilní platforma MX-ONE přizpůsobena přáním zákazníků a doplněna komplexním portfoliem UC řešení společnosti Aastra v rozsahu od multimediálního kontaktního centra a unified messaging až po spolupráci a konferenční hovory.

Current Analysis, která se specializuje na řešení UC a telefonii, provádí detailní analýzy, poskytuje reporty, studie a poradenské služby obchodním a odvětvovým expertům. Prostřednictvím průzkumů trhu, aktivit na trhu a testování podnikových produktů umožňuje Current Analysis obchodním společnostem neustále zdokonalovat své obchodní aktivity, predikovat budoucí trendy i potenciální hrozby a včas reagovat na situaci na trhu a tím maximalizovat svůj úspěch.

„Jsme samozřejmě hrdí na naše řešení MX-ONE a jsme si také vědomi stability i všestrannosti, které nabízí našim zákazníkům,“ říká Frederic Boone, manažer společnosti Aastra pro střední a jihovýchodní Evropu. „Vysoké ocenění od společnosti Current Analysis, nezávislé a uznávané firmy, je významným potvrzením a velkým zdrojem důvěry v naše vedoucí postavení na trhu podnikových komunikací pro naše současné i budoucí zákazníky.”

Pro více informací navštivte prosím: www.aastrausa.com/analyst-reports.
KONEC

O společnosti Aastra

Aastra Technologies Limited, (“Aastra”) je globální společnost v segmentu podnikových komunikací. Globální centrála společnosti se nachází v kanadském Concordu. Aastra vyvíjí a dodává inovativní komunikační produkty a aplikace pro podnikovou sféru. Globální obchodní aktivity společnosti Aastra zahrnují více než 50 milionů instalovaných linek po celém světě a přímou i nepřímou přítomnost ve více než 100 zemích. Aastra se zaměřuje výhradně na podnikové komunikace a nabízí jedno z nejucelenějších portfolií řešení unified communications, jež jsou individuálně přizpůsobena požadavkům zákazníků. Portfolio produktů zahrnuje funkčně bohaté telefonní systémy pro malé a středně velké firmy, velká, škálovatelná řešení pro velké korporace, integrovaná řešení mobility a call centra, a také široký výběr terminálů. Díky zaměření na otevřené standardy Aastra umožňuje podnikům komunikovat a spolupracovat efektivněji. Více informací o společnosti lze nalézt na http://www.aastra.com

Související

This entry was posted in Tisková zpráva and tagged . Bookmark the permalink.

Komentujte na Facebook.com

Napsat komentář