Nejlepší reklama? Stroj z Lega, který hraje hymnu ze Star Wars – Výsledky soutěže reklam PIAF

Festival reklamy PIAF včera večer slavnostně vyhlásit vítěze mezinárodní soutěže reklam, která přináší zcela nový pohled na oblast marketingu a reklamní komunikace. Jedná se o přehlídku prací, které ukazují trend, kterým se bude reklama dále ubírat.

Letos se mezi vítězi umístilo celkem devět reklam z Česka, což je třikrát tolik jako v loňském roce. Hlavní cenu Grand Prix získává projekt značky Lego uskutečněný letos v Německu u příležitosti uvedení filmu Star Wars ve 3D. Mezinárodní porota ocenila způsob, jakým vítězná agentura Serviceplan propojila tyto dvě značky – Lego a Hvězdné války. Dvacet tisíc kostiček Lega posloužilo ke stavbě hracího stroje. Kostičky z tématické stavebnice byly uspořádané na velkém válci tak, že při jeho otáčení dávají impulsy klávesám a ty hrají úvodní valčík z filmu od skladatele Johna Williamse. Video kampanězde, fotky v tiskové kvalitě zde.

České práce agentury OgilvyInteractive získala zlato v kategorii „bleskový zásah“ (Flash Impact) za šíření povědomí o projektu www.darujspravne.cz. Lidem, kteří na festivalu United Islands darovali na charitu 20 korun, vracela stejný obnos v krabičce s informací, aby si příště rozmysleli, komu peníze dávají. Video o projektu zde.

This entry was posted in Tisková zpráva, Tiskové sdělení and tagged . Bookmark the permalink.

Komentujte na Facebook.com

Napsat komentář