Crazy Tomato posiluje péči o klienty a firemní marketing

(Praha, 11. 5. 2012) – Tým společnosti Crazy Tomato v květnu posílily nové tváře. Martina Pelešková se v pozici key account manažerky věnuje vybraným klientům, zejména z řad reklamních a marketingových agentur. Zdeněk Fekar rovněž pečuje o stávající zákazníky a současně zodpovídá za marketing a komunikaci firmy. (TZ)

Martina Pelešková naposledy jako projektová manažerka ve firmě Consito odpovídala za merchandising, marketingové průzkumy a další aktivity značky Samsung. Má bohaté zkušenosti z projektového řízení v designerských a softwarových firmách, jako account manažerka pracovala také pro značku MTV European. Čtyři roky strávila v USA, kde se věnovala marketingu a online prodeji golfových potřeb. První profesní ostruhy získala v prezidentské kanceláři jako osobní asistentka první dámy paní Dagmar Havlové.

Martina studovala jeden rok na floridské St. Petersburg College; na West Thames College získala certifikát CPE University of Cambridge. Mluví perfektně anglicky, pasivně zvládá i němčinu. Baví ji volejbal, cykloturistika a jiné sporty, ráda kreslí, šije nebo poslouchá hudbu.

Zdeněk Fekar sedm let vedl marketing a public relations v knihkupeckém řetězci Kanzelsberger, kde mimo jiné vybudoval věrnostní program, věnoval se komunikaci se zákazníky včetně sociálních sítí nebo direct marketingu. Má zkušenosti také z maloobchodu a finančnictví, jako novinář se zabýval reklamou, médii, obchodem a službami. Externě učí management a marketing na střední škole. Kus volného času se snaží pomáhat Nadačnímu fondu Mi Mundo, který se věnuje autistickým dětem v zemích třetího světa.

Zdeněk vystudoval marketing na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a manažerskou ekonomiku Nottingham Trent University na Brno International Business School. Je držitelem diplomu CIMA/A, komunikativně zvládne angličtinu a plynule se domluví polsky. Rád cestuje a čte, miluje kino a ze sportů nedávno propadl florbalu, i když jenom coby pozorovatel.

Crazy Tomato se zabývá mobilním marketingem, mezi její produkty patří SMS a MMS komunikace, cílené SMS a MMS, aplikace pro chytré telefony, mobilní prezentace, reklama na mobilních stránkách. Firma se za dobu své existence stala spolehlivým partnerem desítek firem pro oblast mobilní marketingové komunikace. Na trhu působí od roku 2005.

Související

This entry was posted in Personálie, Tisková zpráva and tagged . Bookmark the permalink.

Komentujte na Facebook.com

Napsat komentář