Nový portál Navečer.cz nabízí last minute vstupenky na volnočasové aktivity

Praha, 31. 5. 2012 – Nový internetový projekt Navečer.cz z dílny startupové agentury Czech Startups přichází se zcela novým konceptem prodeje nenaplněných kapacit pražských a brněnských divadel, kin, sportovních událostí, koncertů a jiných kulturních akcí. Navečer.cz je koncipován jako otevřený systém, v němž mohou partnerské organizace svobodně nakládat se svou nabídkou. Samy si určují cenu i množství vstupenek a voucherů, které zákazníkům nabídnou. (TZ)

“Reagujeme na poptávku ze strany divadel, restaurací a dalších firem a institucí, které hledají moderní marketingový kanál pro last minute prodej svých volných kapacit. V našem systému může zadavatel ještě v den konání akce po hodinách snižovat cenu vstupenky až na jím určenou hranici. Prodá tak za nižší cenu místa, která by mu jinak zůstala volná,” říká Zbyněk Meloun, spolumajitel Czech Startups a doplňuje: “Ze strany oslovených institucí jsme se setkali s velmi dobrými reakcemi. Navečer.cz přitom vyšel z naší vlastní potřeby, na českém internetu nám chybělo místo, kde bychom mohli najít inspiraci na zajímavé aktivity a akce, které můžeme v našem městě zažít a zároveň koupit ještě ten samý večer. Zároveň jsme si uvědomovali, že mnoho akcí má volné kapacity. Dali jsme tyto dvě věci dohromady a vznikl Navečer.cz.”

Navečer.cz při spuštění nabídne představení z programů asi 15 pražských a 10 brněnských divadel. Další kategorie budou následovat. “Navečer.cz je zatím v betaverzi, ale již máme připravené téměř všechny sekce, které budeme postupně spouštět. Chceme se zaměřit na kina, restaurace, velké kulturní akce i sport. Vyzýváme uživatele i potenciální partnery, aby se nám ozvali se svými připomínkami a nápady. Mohou nás oslovit přímo, nebo na našem facebookovém profilu,” upřesnil Zbyněk Meloun.

Spolupráci s Navečer.cz oceňuje i Kateřina Hálová z divadla V Celetné a říká: “Od Navečer.cz čekáme, že by k nám do divadla mohl přivést nové diváky – ty, kteří na poslední chvíli hledají nějaký tip na příjemně strávený večer a nedokážou se rychle zorientovat v dnešní široké kulturní nabídce. A právě to bude umět Navečer.cz nabídnout – rychle, jednoduše, přehledně.”

O Navečer.cz

Navečer.cz je nový internetový portál, který návštěvníkům nabízí last minute vstupenky do divadel, na kulturní, sportovní a jiné akce, které mohou ještě ten samý den zažít ve svém městě. Zároveň pomáhá partnerům vyprodat své volné kapacity, které by jinak na poslední chvíli neměli možnost obsadit. Navečer.cz je nastaven jako otevřený systém, kde si sám zadavatel určí, jestli na poslední chvíli cenu své služby sníží nebo nesníží. Navečer má nyní v týmu 10 lidí, kteří každým dnem rozšiřují seznam zadavatelů o nová místa. Za projektem stojí mladá startupová agentura Czech Startups.

Související

This entry was posted in Tisková zpráva and tagged . Bookmark the permalink.

Komentujte na Facebook.com

Napsat komentář