Nabídkám vstupenek do divadel se daří

Praha, 27. listopad 2012 – Slevomat již dva měsíce nabízí vstupenky do pražských divadel, za tuto dobu prodal více než 2 000 vstupenek v hodnotě přesahující 600 tisíc korun. Zákazníci si mohou každý den vybrat v průměru z 20 představení. Slevomat spolupracuje už s 27 pražskými divadly a další přibývají. Vstupenky nakupují převážně ženy a lidé, pro které je tradiční způsob nákupu lístků do divadla komplikovaný. Segment vstupenek do divadel dynamicky roste, v roce 2013 Slevomat prodá na 60 tisíc vstupenek. (TZ)

„Tento úplně nový způsob spolupráce s divadly je revoluční díky své jednoduchosti a rychlosti. Zákazník nemusí na nic čekat, voucher s potřebným kódem obdrží ihned po zaplacení. Odpadá tak nutnost si vstupenky vyzvedávat nebo nechávat zasílat poštou,“ říká Tomáš Čupr, zakladatel portálu Slevomat. Nabídku vstupenek do divadel využívá Slevomat jako dodatečnou službu pro své zákazníky, kteří si díky této nabídce mohou najít program na večer a obohatit si tak svůj kulturní život. Nabídka je také často využívána návštěvníky Prahy, kteří si mohou snadno a pohodlně vybrat divadelní představení pár dnů nebo hodin před návštěvou.

Slevomat je pro divadla efektivním marketingovým nástrojem. Díky slevové akci si do hlediště najdou cestu noví diváci.

“Se službami Slevomatu jsem maximálně spokojena. Oceňuji především oddělení sekce kultury od ostatních nabízených slev a akcí. Naše nabídky na Slevomatu využily již stovky diváků, kteří se k nám vracejí už samostatně. Věřím, že naše spolupráce bude pokračovat, a že díky Slevomatu a jeho návštěvnosti k nám najde cestu ještě pěkná řádka diváků,” říká Iveta Štěpánková, marketingová a produkční manažerka divadla Komedie.

„RockOpera Praha je nová hudebně-divadelní scéna. Jako první v Česku spojujeme tvrdý rockový koncert s divadlem a novým cirkusem. Slevomat je skvěle fungující marketingový nástroj, který nám během velmi krátké doby pomohl vyhledat desítky nových spokojených fanoušků, a ti se k nám už teď vracejí. Důležité je, že se Slevomatem nic neriskujete, můžete jen získávat – a to platí nejen pro dodavatele, ale i pro zákazníky,” Jan Bouša, PR & marketing, RockOpera Praha.

„Našim cílem je nadále rozšiřovat počet partnerských divadel v Praze, a zároveň navázat spolupráci s divadly v jiných městech,“ dodává Tomáš Čupr.

Více o Slevomat.cz

Slevomat.cz je první a největší firmou, která na českém trhu představila koncept hromadného nakupování, která svým uživatelům každodenně představuje výjimečné cenové nabídky na předjednané služby a produkty. Za dobu svého fungování zákazníkům ušetřil již dvě miliardy korun a rozšířil svou uživatelskou základnu na více než jeden milion lidí.

Slevomat.cz nabízí své služby v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Liberci, Olomouci, Ústí nad Labem, Teplicích, Karlových Varech, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Jihlavě, Pardubicích, ve Zlíně a také na Slovensku, v Maďarsku, Bulharsku, Estonsku, Lotyšku a Litvě.