Crazy Tomato v březnu rozeslalo přes čtyři miliony SMS

(Praha, 8. 4. 2013) – Březen byl v historii Crazy Tomato druhým měsícem, kdy firma odeslala přes čtyři miliony SMS. (TZ)

“Stále více firem oceňuje spolehlivost a propustnost našeho systému a tak se často stáváme partnerem značek, které z Česka řeší marketing v celé střední a východní Evropě,” vysvětluje technický ředitel firmy Pavel Mikulka.

Společnost tak odesílá podstatný objem zpráv například do Maďarska, Ruska nebo Pobaltí. “Výhodou našeho systému je, že je vhodný jak pro napojení automatizovaných systémů, například pro CRM nebo e-shopy, tak pro rozesílání kampaní z intuitivního webového rozhraní,” uzavírá Pavel Mikulka.

Mobilní marketing se už také v Česku stává standardní součástí firemních rozpočtů. Koncem března firma uspořádala na Občanské plovárně Mobilní marketingový raut, kterého se zúčastnilo na pět desítek firem. „V rámci akce jsme zjišťovali, kolik firmy letos plánují investovat do mobilního marketingu. V průměru je to 3,7 procent z marketingového rozpočtu,“ dodává Zdeněk Fekar, marketingový ředitel Crazy Tomato.

Crazy Tomato se zabývá mobilním marketingem, mezi služby, které nabízí, patří SMS a MMS komunikace, cílené SMS a MMS, aplikace pro chytré telefony, mobilní prezentace, reklama na mobilních stránkách. Firma se za dobu své existence stala spolehlivým partnerem desítek firem pro oblast mobilní marketingové komunikace. Na trhu působí od roku 2005.