Dial Telecom získal tisíce nových zákazníků akvizicí brněnské firmy MAXPROGRES telco

Praha, 8. října 2013 – Dial Telecom, a.s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, se v pátek 4. října 2013 stal stoprocentním vlastníkem obchodního podílu ve společnosti MAXPROGRES telco, s.r.o. se sídlem v Brně. Hodnotu transakce se obě strany rozhodly nezveřejnit. (TZ)

Skupina Dial Telecom pokračuje ve své dlouhodobé obchodní a akviziční strategii a neustále posiluje svoji pozici na telekomunikačním trhu v ČR. Nově se dceřinou společností Dial Telecom, a.s. stal MAXPROGRES telco, s.r.o. Celý obchodní podíl byl převeden společnosti Dial Telecom, a.s., a ta se tak stala jediným vlastníkem této firmy. Transakce bude v nejbližších dnech zapsána do obchodního rejstříku.

MAXPROGRES telco, s.r.o. poskytuje kompletní portfolio telekomunikačních služeb, jako jsou výstavba optických tras a pronájem optických vláken, datové a hlasové služby, služby hostingu a ICT pro velkoobchodní partnery, komerční zákazníky a domácnosti.

„Od této akvizice si slibujeme především zvýšení podílu společnosti Dial Telecom na poskytování telekomunikačních služeb v českých regionech a městech nad 10 tisíc obyvatel. Kromě kvalitního portfolia klientů a služeb získáváme i hotovou optickou síť o délce více než 500 kilometrů,“ řekl Aleš Zeman, místopředseda představenstva společnosti Dial Telecom.

Maxprogres před akvizicí rozdělen

Dne 1. října 2013 došlo k oddělení divize Telekomunikační služby od společnosti MAXPROGRES, s.r.o., a tato divize se tak stala samostatnou firmou jménem MAXPROGRES telco, s.r.o., která převzala telekomunikační aktivity společnosti včetně optických metropolitních sítí a technologického zázemí

Více informací Vám poskytneme na stránkách http://www.dialtelecom.cz

O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)

Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem. Více informací získáte na webových stránkách http://www.dialtelecom.cz .

O firmě MAXPROGRES telco, s.r.o.

MAXPROGRES telco, s.r.o. je poskytovatelem telekomunikačních služeb 99 po vlastní optické síti s garantovaným SLA 99,9 %. V současné době jsou telekomunikační služby poskytovány po celé ČR s obchodním a technickým zastoupením v Praze, Brně, Plzni, Ostravě, Hradci Králové, Boskovicích, Jihlavě a Hodoníně. Pevné připojení klientů optickým kabelem, vedeným výhradně v bezpečí pod povrchem země, umožňuje vysokou rychlost a libovolnou přenosovou kapacitu datového a hlasového připojení, ale také jednoduchost a úsporu provozních i investičních nákladů.

Vzhledem ke svému dynamickému rozvoji, technologickému zázemí a týmu profesionálních odborníků se společnost propracovala mezi významné poskytovatele služeb elektronických komunikací v České republice. Společnost MAXPROGRES telco zajišťuje svým zákazníkům 24hodinový servis prostřednictvím vlastního dohledového centra, servisních pracovníků a operátorů v režimu 24/7/365. Více informací naleznete na webových stránkách http://www.99maxprogres.cz .