„Den dopravy zdarma“ ušetřil vloni zákazníkům 5,5 milionu korun, bude příští týden

V loňském roce nevídaně úspěšná akce mezi českými e-shopy „Den dopravy zdarma“ chystá druhý ročník. Vloni během této akce zákazníci ušetřili na poštovném více než 5,5 milionu korun a v zapojených obchodech uskutečnili 87 300 objednávek. Akce, která již několik let úspěšně probíhá ve světových e-shopech, bude v Česku příští týden 12. – 13. listopadu. Vloni se jí zúčastnilo 583 e-shopů. Aktuálně už je přihlášených přes tři sta e-shopů, letos se ze strany e-shopů i zákazníků očekává o akci ještě větší zájem než vloni. (TZ)

Doprava zdarma je mezi Čechy letos fenoménem, což dokazuje například i stále sílící obliba osobních odběrů. Proto nákupní rádce Heureka.cz připravuje letos druhý ročník speciální akce s názvem „Den dopravy zdarma“. Při ní se v e-shopech, které jsou do akce zapojeny, neplatí poštovné. „Vloni se akce zúčastnilo 583 e-shopů, ve kterých zákazníci dohromady utratili 135,5 miliónu korun. Letos očekáváme ze strany zákazníků i e-shopů zájem vyšší než vloni,“ říká ředitel nákupního rádce Heureka.cz Tomáš Braverman. Letošní ročník akce začíná v úterý 12. listopadu od 12:00 hodin a končí ve středu 13. listopadu ve 12:00 hodin.

„Zákazníci ušetřili v loňském roce během Dne dopravy zdarma více než 5,5 miliónu korun a počet objednávek v zapojených e-shopech vzrostl v průměru o 191 %. Letos by mohla být celková úspora na dopravném 7 milionů korun,“ odhaduje Tomáš Braverman. Během loňského „Dne dopravy zdarma“ byla průměrná cena objednávky 1 555 Kč. Nejčastěji zákazníci objednávali elektroniku, zboží z kategorie Dům a zahrada a Filmy, knihy a hry. Do letošního ročníku akce jsou zatím zapojeny například e-shopy Sperky.cz, Tescoma.cz nebo UrbanStore. Vloni se zúčastnili například e-shopy Kasa.cz, Megapixel.cz nebo Sportobchod.

Týden před spuštěním je zatím do akce zapojenu více než 400 e-shopů. E-shopy se mohou přihlašovat do poslední chvíle před zahájením samotné akce a jejich účast ve „Dni dopravy zdarma“ bude na nákupním rádci Heureka.cz označena ikonou Doprava zdarma.

Do akce „Den dopravy zdarma“ se mohou zapojit pouze e-shopy, které mají certifikát Ověřeno zákazníky. „Služba Ověřeno zákazníky zajišťuje nezávislé hodnocení e-shopů pouze od jejich reálných zákazníků. Obchody, které v této služby získali relevantní počet kladných hodnocení, získávají certifikát Ověřeno zákazníky, který je pro nakupující znakem kvalitního a spolehlivého obchodu. Zákazníci tak mohou v těchto obchodech nakupovat bezpečně a při Dni dopravy zdarma navíc ušetří na dopravném,” vysvětluje princip akce ředitel nákupního rádce Heureka.cz Tomáš Braverman.

Seznam obchodů, které jsou do akce zapojeny, naleznou zákazníci na adrese www.dendopravyzdarma.cz. Letošním partnerem akce je doručovací společnost DPD.

Inspirací pro „Den dopravy zdarma“ je Freeshippingday.com, který vznikl ve Spojených státech. Letos bude probíhat už šestý ročník, každoročně se tato akce setkává s velkým zájmem e-shopů i samotných zákazníků.

O webu Heureka.cz:

Nezávislý nákupní rádce Heureka.cz patří do skupiny Allegro Group CZ, s.r.o. Web byl spuštěn v říjnu 2007 a aktuálně se  jeho návštěvnost pohybuje kolem 2 435 609 RU měsíčně. Heureka.cz patří mezi TOP 10 nejnavštěvovanějších webů v ČR a na jednom místě porovnává výrobky z více než 37 000  internetových obchodů. Na webu Heureka.cz uživatelé naleznou recenze produktů a e-shopů, zkušenosti a hodnocení ostatních nakupujících. Služba Heureky “Ověřeno zákazníky” zajišťuje nezávislé hodnocení obchodů pouze od reálných zákazníků a tím dává nakupujícím informaci o tom, jak kvalitní jsou služby daného obchodu. Heureka.cz pořádá ankety Shop roku (www.shoproku.cz), ve které na základě zkušeností nakupujících oceňuje nejspolehlivější e-shopy, a Produkt roku (www.produktroku.cz), ve které vybírá nejpopulárnější produkty roku dle zájmu uživatelů.