Tváře místo technologií: Dial Telecom prezentuje firemní novinky v originálních „TV zprávách“

Praha, 12. prosince 2013 – Dial Telecom, a.s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, přichází s netradičním způsobem, jak svým obchodním partnerům i široké veřejnosti prezentovat firemní novinky. Krátká videa pojatá jako tradiční televizní zprávy okomentují kromě dění ve společnosti také hlavní události ve světě telekomunikací. Role moderátora se zhostil obchodní ředitel společnosti, Tomáš Strašák. (TZ)

První díl série nazvané Dial Telecom News, který shrnuje nejzásadnější události za podzim 2013, je pro veřejnost k dispozici na firemním kanále na serveru youtube.com. Videa naleznou uplatnění také v interní komunikaci, přímé komunikaci s obchodními partnery, na firemních akcích a při propagaci. Nové díly budou vycházet jednou za kvartál.

Technologie a lidé

Dial Telecom projektem vlastních „zpráv“ navazuje na video představení svých služeb z konce loňského roku. V obou případech je smyslem vnést do exaktního světa telekomunikačních technologií lidský rozměr.

„IT a telekomunikační společnosti jsou všeobecně vnímány jako provozovatelé velmi složitých služeb, do kterých široká veřejnost nemá příliš možnost proniknout. Naším úmyslem je tuto poněkud chladnou image spojenou se spoustou grafů, tabulek a technických parametrů změnit. Nebojíme se tak dát slovo přímo našim zaměstnancům a ukázat, že kromě moderních technologií jsou to právě oni, kdo za úspěchy firmy stojí,“ dodává Martina Setunská, marketingová manažerka Dial Telecom, a.s.

První díl Dial Telecom News můžete zhlédnout zde http://youtu.be/I4IJAjOorls

Více informací Vám poskytneme na stránkách http://www.dialtelecom.cz

O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)

Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Délka provozovaných optických kabelových tras společnosti Dial Telecom činí v současnosti 4 750 kilometrů v rámci České republiky a 185 km kabelových tras s přibližně 12 000 km optických vláken v rámci metropolitní sítě v Praze. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem. Více informací získáte na webových stránkách http://www.dialtelecom.cz.