Český Google má novou posilu pro výkonnostní marketing

Praha, 14. července 2014 – Na pozici Head of Performance pro český trh nastoupil David Špinar. V rámci obchodního týmu českého Googlu se zaměří zejména na návrh a realizaci výkonnostních řešení Googlu pro velké reklamní zadavatele. Zároveň se bude věnovat propagaci a rozvoji výkonnostního pojetí marketingu a automatizovaných reklamních platforem v ČR a regionu střední Evropy. (TZ)

David Špinar je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze. Profesní dráhu odstartoval jako ředitel konzultační agentury Dobrý web. V roce 2005 založil internetovou reklamní agenturu H1.cz, kterou z podkrovního start-upu dovedl až do role největší české online marketingové agentury s více jak sto zaměstnanci. Agenturu v roce 2013 koupil koncern WPP a David zde až do dubna letošního roku působil ve funkci CEO.

O svém novém působišti David Špinar říká: “Letos v dubnu jsem po devíti letech odešel z H1.cz a rozmýšlel se, co dál. Protože jsem byl vždy zvyklý pracovat ve firmě, která udává směr ve svém oboru, tak když mě oslovil Google, v podstatě nebylo nad čím váhat. Zároveň se také těším, jak budu moci svou novou roli využít k tomu, co dělám už mnoho let. Tedy podporovat český online marketing, rozvíjet chytrá reklamní řešení pro české inzerenty a agentury a propagovat výkonnostní pojetí marketingu.”

Ředitelka českého Googlu Taťána le Moigne k tomu dodává: “Davida si nesmírně vážím za to, jaký standard profesionality, kvality a služby klientovi na českém trhu vytvořil, a vždy jsem ho vnímala jako úspěšného marketingového profesionála s vynikajícím obchodním i manažerským talentem. Zároveň dokázal zůstat nohama na zemi a mít čas i na svůj vlastní život. Jsem nadšená, že přijal naši nabídku a připojil se k našemu týmu.”

David Špinar je ženatý, je mu 36 let a má dvě děti. Kromě online marketingu se věnuje své rodinné farmě ve středočeských Mysleticích, kde chová koně plemene Shire horse.