Vánoční kampaň CZC.cz je v plném proudu, nechte si poradit s výběrem dárků pod stromeček

Praha, 20. 11. 2014 – Český prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz spustil v uplynulém týdnu vánoční reklamní kampaň, kterou kromě celé řady online aktivit podpoří i rádiové a televizní spoty. Středobodem celé kampaně je microsite vanoce.czc.cz, na které zákazníci naleznou jednoduchého průvodce výběrem vánočních dárků. Stačí zvolit komu, z jaké kategorie a v jaké cenové relaci chtějí dárek koupit a průvodce jim nabídne hned několik možností. Pokud mezi zobrazenými produkty nenajdou dárek podle svých představ, mohou si nechat poradit přímo od některého ze čtyř zaměstnanců, kteří hrají v kampani hlavní roli. (TZ)

„Zaměstnanci v kampani ztělesňují a odráží nově nastavenou brandovou strategii firmy. Vystupují zde jako odborníci, kteří rozumí nejen zákazníkům a jejich potřebám, ale také elektronice. Na nic si přitom nehrají, chovají se přátelsky a legrace jim rozhodně není cizí,“ vysvětluje Kamil Demuth, marketingový ředitel CZC.cz.

Setkat se s nimi můžete nejen v rámci klasické bannerové reklamy a na sociálních sítích Facebook, Google+ a Twitter, ale také v rádiových a televizních spotech, které jsou zároveň propagovány prostřednictvím YouTube. Televizní spoty jsou vysílány jako krátké sponzorské vzkazy na televizích ČT1 a Prima COOL a promují vždy jeden produkt. Jejich prodloužená verze doplněná o nepovedené záběry z natáčení je k vidění na YouTube CZC.cz. O své slovo se zaměstnanci hlásí také na rádiových stanicích Frekvence 1, Rádio Impuls a Evropa 2. Na poslední jmenované stanici probíhají navíc po dobu 6 týdnů v rámci Ranní show soutěže o zajímavé dárky.

Soutěžit o ceny v celkové hodnotě 70 000 Kč nebo speciální vánoční trička a mikiny s motivem “CZC.cz GEEK” mohou zákazníci také v interaktivním kalendáři na microsite vanoce.czc.cz, kde na ně každý den čeká jedno překvapení. Kromě soutěžních výher tak mohou získat speciální slevu na konkrétní produkt nebo se dozvědět něco zajímavého z dění ve firmě.

Dárky přitom budou zákazníci CZC.cz dostávat ke každé první objednávce až do Vánoc, a to v podobě 3 e-knih a 2 audioknih dle vlastního výběru. Další bonusy jsou pro ně připraveny k produktům z vybraných kategorií: Eset Mobile Security na 6 měsíců zdarma ke každému telefonu či tabletu s Androidem, balík aplikací a her v hodnotě 10 000 Kč ke všem notebookům a PC s Intel Core  i5/i7 nebo hry k vybraným komponentám.

Společně se startem vánoční kampaně došlo také k designové úpravě webu a loga CZC.cz. Na realizaci kampaně společnost spolupracovala se zlínskou agenturou Digital Brain. Hlavními „drivery“ kampaně jsou odbornost, přátelský přístup, nadstandardní péče a možnost bezplatného osobního odběru objednaného zboží na 66 pobočkách po celé ČR.

Reklamní spoty včetně nepovedených záběrů z natáčení můžete zhlédnout zde:

Ondra z CZC.cz radí s výběrem herních konzolí: http://bit.ly/1tkoWxw

Ondra z CZC.cz radí s výběrem mobilních telefonů: http://bit.ly/1F748lu

Nepovedené záběry CZC.cz / Ondra a PlayStation 4: http://bit.ly/1vsKcbF

Nepovedené záběry CZC.cz / Ondra a mobily: http://bit.ly/1xWpkYX

Další videa z vánoční kampaně jsou k vidění na YouTube CZC.cz.

O společnosti CZC.cz:

CZC.cz s.r.o. patří mezi největší a nejoblíbenější internetové obchodníky s počítači a elektronikou v České republice, což dokazuje i úspěch v hlasování o nejoblíbenější e-shop ShopRoku 2013 a 2012. Za 16 let své existence prodal přes 9 mil. produktů více než 2,5 mil. zákazníkům. CZC.cz je držitelem mnoha ocenění a certifikátů, od Křišťálové lupy 2006 a 2007, certifikátů Gold Partner Microsoft či HP až po certifikát výjimečnosti společnosti TÜV SUD Czech či loga SOAP Sdružení na ochranu spotřebitelů. CZC.cz je ryze česká firma a zaměstnává přes 130 zaměstnanců. Pro více informací navštivte www.czc.cz.