iDNES.cz spouští kampaň pro ženy s názvem Oněnka

Nová kampaň zpravodajského portálu iDNES.cz, která začíná v těchto dnech,  se zaměřuje především na maminky na mateřské dovolené a studentky. Jejím cílem je prezentace užitečných, praktických rad a služeb z rodiny iDNES.cz. Postupně se představí deset služeb: Počasí, OnaDnes.cz, Revue.iDNES.cz, Alík.cz, eMimino.cz, Nákupy Ona Dnes, MOBIL.cz, Portmonka a Jízdní řády. (TZ)

Kampaň iDNES.cz symbolizuje kreslená postavička Oněnky, která vznikla in-house v centrálním marketingu mediální skupiny MAFRA pod vedením marketingového ředitele Jakuba Strýčka.

„Naším cílem při vytváření kampaně bylo, aby ženy viděly iDNES.cz jako zdroj doplňkových služeb určených právě pro ně. Služby jim pomohou zpříjemnit den a zefektivnit čas tak, aby se mohly více věnovat samy sobě a svým zájmům,” říká Jakub Strýček, ředitel marketingu mediální skupiny MAFRA, a dodává: „Výhodou konceptu Oněnky je variabilita. V případě potřeby je možné obměňovat vizuály dle nových služeb, které budeme chtít propagovat.“

„iDNES.cz nabízí nejen kvalitní a aktuální zpravodajství, ale také celou škálu doplňkových služeb, které bychom chtěli touto formou představit veřejnosti,“ uvedl šéfredaktor iDNES.cz Ondřej Tolar.

Kampaň poběží zejména v on-line prostředí přes Google Display Network a Youtube.com, na TV Óčko a rádiu Impuls, dále pak na Evropě 2, Frekvenci 1 a v síti rozhlasových stanic MMS.