Multimediální dům MAFRA podpořil Nadaci Terezy Maxové dětem, peníze půjdou na pomoc matkám do azylových domů

Šek na 150 tisíc korun předal Tereze Maxové osobně předseda představenstva mediální skupiny MAFRA Štěpán Košík spolu se zástupcem společnosti Visa Europe, která byla hlavním partnerem tradiční podzimní slevové akce Nákupy s Ona Dnes. Výtěžek z akce věnuje nadace na pomoc matkám v azylových domech. (TZ)

„Nelehké osudy žen, mnohdy matek samoživitelek, a jejich dětí jsou témata, která nás zajímají. Chceme jim pomáhat, a proto budeme podobné projekty podporovat i nadále,“ říká předseda představenstva mediální skupiny MAFRA Štěpán Košík.

„Velice děkujeme za důvěru a podporu tolik potřebné oblasti, jakou je pomoc matkám a dětem v azylových domech, které se mnohdy potýkají nejen s hmotnou nouzí, ale často si prošly i  domácím násilím. Opětovně jsme se o tom přesvědčili při nedávné návštěvě vybraného pražského azylového domu s utajenou adresou, který poskytuje útočiště právě obětem domácího násilí,“ říká patronka nadace Tereza Maxová.

Mediální skupina MAFRA během spolupráce s Nadací Terezy Maxové dětem podpořila několik konkrétních aktivit nadace, a to jak finančně, tak redakčně.  Přispěla  už  2,2  milionu korun a mezi projekty, které nadaci podporují, patří kromě Nákupů s Ona Dnes například i tradiční Jarmark OnaDnes.cz nebo on-line aukce. Mediální skupina MAFRA byla také partnerem loňského jubilejního desátého ročníku prestižní charitativní módní přehlídky Fashion for Kids.