Vodafone spouští novou responzivní verzi své samoobsluhy

Praha, 2. března 2015 Samoobsluha Můj Vodafone po třech letech mění svou podobu. Nová verze přináší zákazníkům čistý, moderní design a maximální přehlednost jednotlivých položek. Můj Vodafone s o 40 % nižším počtem stránek je plně responzivní, a rozhraní se tak přizpůsobí mobilním telefonům, tabletům i větším obrazovkám. Tak rozsáhlá zákaznická služba v responzivním designu je ve střední Evropě unikát. K dispozici je od 28. února. (TZ)

Míra využití samoobsluhy přes mobilní telefony meziročně vzrostla o 132 %. Za poslední rok se na muj.vodafone.cz přihlásilo 90,2 % všech paušálních zákazníků. Za poslední rok vzrostl počet uživatelů, kteří řeší svoje zákaznické požadavky přes mobilní internet, o 41 %.

„Vnímáme aktuální trendy v tvorbě webových aplikací a snažíme se jim co nejlépe vyhovět. Nová verze samoobsluhy je založena především na zpětné vazbě od našich zákazníků,“ říká Peter Baláž, manažer online péče Vodafonu. „Moderní design a jasnější obsah klientům výrazně usnadní nastavení tarifu i platby za další služby.“

V nové responzivní verzi samoobsluhy Vodafone snížil počet stránek o 40 % a znatelně zjednodušil orientaci v prostředí a správu služeb. Po přihlášení zákazník ihned vidí přehled těch nejdůležitějších informací včetně aktuální útraty a dlužné částky. Stará mobilní samoobsluha pod adresou ms.vodafone.cz již nebude funkční.

O Vodafone Czech Republic

Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro více než tři miliony zákazníků. Od roku 2007 poskytuje společnost pod názvem Vodafone OneNet komplexní telekomunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) firemním zákazníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Společnost je také aktivní v oblasti společenské odpovědnosti. Založila Nadaci Vodafone ČR, která je podle objemu rozdělených prostředků třetí největší firemní nadací v ČR a rozdělila za 6 let neziskovému sektoru více než 85 milionů korun. V roce 2010 Vodafone oslavil desetileté výročí na českém trhu netradiční kampaní Jsme stejná krevní skupina, kterou masivně propagoval bezplatné dárcovství krve a počátkem roku 2011 spustil První zelenou síť. Vodafone se opakovaně stal vítězem soutěží CSR Award a Top Filantrop v oblasti společenské odpovědnosti. Více informací na www.vodafone.cz