Přichází nová Visa Portmonka: mobilní aplikace Portmonka se spojila se značkou Visa Europe

Mobilní aplikace pro správu věrnostních karet Portmonka se spojila s platební asociací Visa Europe. Nadále budou společně vystupovat pod brandem Visa Portmonka. Uživatelé se dočkají vyššího počtu akčních nabídek a výhodných kuponů. Nové partnerství zároveň napomůže dalšímu rychlému rozšíření mobilních plateb v České republice. (TZ)

K rebrandingu a spojení se silnou značkou Visa přistoupila aplikace Portmonka, provozovaná mediální společností MAFRA, po více než roce úspěšného fungování. Visa se tak stává oficiálním partnerem a podporovatelem aplikace. Partnerství obou společností funguje již několik let. Významnou společnou kampaní je například sezonní marketingová akce Nákupy OnaDNES, která se letos v březnu uskuteční již počtvrté a zákazníkům opět přinese desítky výhodných kuponů a vedle toho pomůže i bohulibé věci – Nadace Terezy Maxové získá 150 tisíc korun pro matky ve finanční nouzi.

Aplikaci podporují desítky obchodních partnerů

Pro platební asociaci Visa Europe znamená aplikace Visa Portmonka další krok v její plánované kampani na podporu mobilního placení v České republice. „Z našich průzkumů vyplývá, že Češi milují inovace a moderní technologie. Chytrý telefon dnes vlastní většina lidí a my jim chceme ukázat, jak výhodné i bezpečné je placení mobilem. Právě Visa Portmonka nám v tom významně pomůže. Češky a Češi mohou díky ní nakupovat výhodněji na více než 500 obchodních místech u desítek společností, jako je Husky, ROCK POINT, Fann Parfumerie, Mountfield, knihkupectví Kosmas a mnoho dalších,” informuje František Jungr, manažer pro regionální rozvoj společnosti Visa Europe.

O budoucnosti spolupráce asociace Visa Europe s mobilní aplikací Portmonka nepochybuje ani produktový manažer aplikace Petr Švec: „Tento krok chápeme jako významný posun na cestě mobilní Portmonky k její plnohodnotné náhradě za obyčejnou peněženku.”

Běžní uživatelé díky tomu, že aplikaci začal podporovat globální lídr v platebních systémech, získají pravidelný přísun nových atraktivních slevových akcí a nabídek. Do budoucna se navíc mohou majitelé karet Visa těšit na speciální benefity a vyšší slevy při nákupu s Visa. Pro stávající partnerské prodejny, které aplikaci bez problémů akceptují, se žádné podmínky nemění. “Obchodníci díky spojení Portmonky se značkou Visa získají větší jistotu, že používání mobilních technologií je cesta správným směrem,” dodává Petr Švec.

Visa Portmonka je ke stažení na webu aplikace www.visaportmonka.cz.

O aplikaci Visa Portmonka:

První česká aplikace pro správu věrnostních karet funguje na mobilních telefonech s operačním systémem Android, iOS i Windows Phone. Počet uživatelských stažení přesáhl 150 tisíc. Díky Portmonce přibylo do českých věrnostních klubů na 75 tisíc nových členů. Průměrný uživatel má v aplikaci nahráno pět karet a každý měsíc svou virtuální Portmonku nejméně dvakrát otevře a použije.

O společnosti MAFRA a.s.:

Mediální společnost Mafra je vydavatelem deníků Mladá fronta Dnes a Lidové noviny a bezplatných titulů Metro a týdeník 5plus2. Dále vydává týdeník Téma a provozuje zpravodajské weby iDnes.cz a lidovky.cz. Do skupiny patří například hudební televize Óčko, součástí jsou i tiskárny Mafraprint a slovenský Ecopress. Vydavatelskou skupinu vlastní společnost Agrofert Andreje Babiše.

Další informace najdete na webu společnosti:  www.mafra.cz

O asociaci Visa Europe:

Visa Europe je asociace zabývající se platebními technologiemi, kterou vlastní a provozují členské banky a další poskytovatelé platebních služeb ve 37 evropských zemích. Je vedoucím platebním systémem. Asociace Visa Europe sídlí ve Velké Británii, od roku 2004 je nezávislá na organizaci Visa Inc. a má exkluzivní, nezrušitelnou a trvalou provozní licenci v rámci Evropy.

Další informace najdete na stránkách www.visaeurope.com a na Twitteru @VisaEuropeNews.