Mediální skupina MAFRA vydává další nový titul – Evita z portfolia MAFRA Slovakia

Nový magazín pro ženy vychází už v pondělí 27. dubna. V rámci vydavatelství MAFRA Slovakia bude vycházet jednou měsíčně, v rozsahu 148 stran a za cenu 2,40 eura. Je dostupný i pro předplatitele. Cílovou skupinou jsou ženy ve věku  25+. (TZ)

„Myslíme si, že v ženském segmentu je prostor pro produkt, který jsme připravili. Slovenské ženy si jednoduše zaslouží časopis, který si na nic nehraje a nabízí skutečný život,“ říká výkonný ředitel vydavatelství MAFRA Slovakia, a. s., Vladimír Mužík.

I proto vydavatelství oslovilo ke spolupráci známou autorku ženské beletrie Evu Evitu Urbaníkovou, majitelku vydavatelství EvitaPress.

„Knihy Evity Urbaníkové patří na slovenském trhu k jedněm z nejprodávanějších. Evita zná svoji cílovou skupinu a čtenářky znají Evitu. To všechno jsme zvážili i při výběru názvu a charakteru nového měsíčníku s názvem Evita,“ vysvětluje Ivan Hamšík, ředitel pro obsah. „Věříme, že stejně jako knihy od Evity, i měsíčník Evita bude skutečným příběhem s úspěšným koncem.“

„Nový titul zaměřený na ženy doplňuje rozmanitost celého portfolia mediálního domu MAFRA, zároveň je to další krok v plánované růstové strategii na mediálním trhu u nás i na Slovensku,“ říká předseda představenstva mediální skupiny MAFRA Štěpán Košík.

Vydavatelství ještě před samotným vydáním spustilo kampaň na sociálních sítích, přičemž za necelý den získalo více než tisíc fanoušků. Momentálně jich je více než 5 tisíc, ale číslo stále roste. Spolu s teasingovou kampaní na sociální síti spustilo vydavatelství MAFRA Slovakia, a. s., i možnost předplatného magazínu Evita.

MAFRA Slovakia vydává Hospodárske noviny a odborné tituly Stratégie, Zdravotnícke noviny, Fit život, Diabetik, RUN, Obchod a Horeca, provozuje ekonomické a finanční portály Hnonline.sk, AAAdopyt.sk a organizuje setkání pro odbornou veřejnost. Vydavatelství působí na slovenském trhu od roku 1992. K 1.1.2015 změnilo název z ECOPRESS, a. s., na MAFRA Slovakia, a. s.