Třetina volajících by si pořídila předplacenou kartu, pokud by uměla automaticky dobíjet kredit

(Praha, 28. dubna 2015) – Společnost Tesco Mobile, druhý největší virtuální operátor na českém trhu, ve svém nejnovějším průzkumu zjišťovala, jaké bariéry lidem brání využívat předplacenou kartu. Jako největší problém se ukázala nutnost hlídat provolaný kredit a řešit dobíjení, za hlavní nevýhodu předplacené karty to považuje téměř 70 % dotazovaných. Výzkum také zjistil, že každý třetí uživatel paušálu by byl ochotný přejít na předplacenou kartu, pokud by nabízela automatickou možnost dobití kreditu. O tom, že některé předplacené karty takovou možnost již nabízí, přitom neví 81 % dotazovaných. (TZ)

Předplacené karty získávají mezi zákazníky stále větší oblibu, především díky svobodě, kterou svým uživatelům poskytují – nemusí se vázat operátorovi smlouvou a mohou si sami rozhodnout, kdy a jakou částku si na kartu nabijí. Dalším důležitým lákadlem je cena, například s novým balíčkem Tesco Mobile získají zákazníci volání a SMS ve vlastní síti zcela zdarma, výhodné ceny volání do ostatních sítí a řadu dalších bonusů. Přesto stále mnozí váhají s přechodem na předplacenou kartu. Výzkum, který pro společnost Tesco Mobile provedla společnost Data Collect, odhalil, že hlavní bariérou přechodu na předplacenou kartu je otázka komfortu – uživatelé jednoduše nechtějí hlídat provolaný kredit a řešit jeho dobíjení. Zároveň by však rádi měli nad svými výdaji kontrolu, kterou jim paušál nezajišťuje. Pokud by byla možnost kredit dobíjet automaticky, každý třetí by byl ochotný přejít na předplacenou kartu.

„Naše služby sestavujeme tak, aby co nejlépe reagovaly na potřeby a požadavky našich zákazníků. Proto jsme již vloni přišli s možností automatického dobíjení kreditu. Díky naší službě Dynamo mají zákazníci Tesco Mobile svobodu předplacenky a komfort paušálu v jednom,“ uvádí Lada Franková, marketingová manažerka Tesco Mobile. „Služba je samozřejmě bezplatná, naopak zákazníky za její využívání odměňujeme dvojnásobným počtem ClubCard bodů v rámci našeho věrnostního programu,“ doplňuje Lada Franková.

Službu Dynamo si každý majitel SIM karty Tesco Mobile může aktivovat jednoduše on-line. Zvolená částka se pak automaticky dobije ze zadané kreditní karty vždy, když kredit klesne pod určené minimum. Před dobitím dostane zákazník vždy upozornění a může plánovanou transakci zrušit.

Přehled klíčových výsledků výzkumu Tesco Mobile:

  • Jako hlavní nevýhodu předplacené karty označilo 70 % dotazovaných nutnost hlídat si provolaný kredit a řešit jeho dobíjení
  • Druhým nejčastějším důvodem k využití paušálu (54 %) je jeho komfortnost – i to potvrzuje, že uživatelé nechtějí řešit dobíjení kreditu
  • 81 % dotazovaných neví, že existuje možnost automatického dobíjení kreditu, každý třetí by přitom byl ochotný díky této službě přejít z paušálu na předplacenou kartu

O Tesco Mobile

Tesco Mobile poskytuje služby mobilního operátora v České republice od května 2013, a navazuje tak na několikaleté zahraniční zkušenosti z Velké Británie, Irska a dalších zemí. Své služby provozuje prostřednictvím sítě O2, díky které nabízí svým zákazníkům 99,6% pokrytí a prvotřídní kvalitu. Neustále se rozvíjející portfolio služeb je postavené na bázi předplacených karet. Prostřednictvím distribuční sítě obchodů Tesco a dalších partnerů nabízí Tesco Mobile více než 8000 míst k dobití. Více informací naleznete na www.tescomobile.cz.