Mediální skupina MAFRA získala zvláštní cenu poroty v soutěži Zlatý středník

Zvláštní ocenění získala mediální skupina MAFRA za časopis Olomouc magazine, kterému poskytuje své vydavatelské služby. Soutěž Zlatý středník každoročně oceňuje firemní publikace. Letos se konal už třináctý ročník soutěže. (TZ)

„Ocenění si opravdu vážíme, navíc je to v krátkém čase dvakrát po sobě, co jsme s časopisem Olomouc magazine, který vyrábí oddělení komerčních publikací v rámci mediální skupiny MAFRA, uspěli,“ říká obchodní ředitel regionálního prodeje Karel Drbal.

S časopisem Olomouc magazine bodoval multimediální dům MAFRA i v soutěži Fénix content  marketing.

Oceněný Olomouc magazine je lifestylový magazín, který vychází v nákladu 5 tisíc výtisků a je distribuován zdarma na vybraných místech v Olomouci (kavárny, restaurace, univerzita, úřady apod.). Ve čtvrtletníku vycházejí rozhovory se zajímavými osobnostmi převážně z oblasti architektury a také články o architektonicky zajímavých objektech v Olomouci. Součástí jsou i další kulturní či sportovní zajímavosti a tipy pro obyvatele i návštěvníky Olomouce.