MOBIL.CZ slaví druhé narozeniny a rozdává dárky svým zákazníkům

Virtuální operátor MOBIL.CZ, který je součástí portfolia mediální skupiny MAFRA a  je provozovaný ve spolupráci se společností T-Mobile Czech Republic, a. s., slaví druhé narozeniny. Jako dárek dostanou stávající zákazníci MOBIL.CZ 50% slevu na balíčky Extra Data a Třicítka, aktivované mezi 12. a 18. květnem 2015. Třetí nejúspěšnější český virtuál získal už 215 000 zákazníků a jejich počet nadále roste, především díky internetu v mobilu zdarma. (TZ)

Na trh virtuálů vstoupil MOBIL.CZ jako druhý, v posledním roce se konkurence výrazně zintenzivnila příchodem dalších hráčů, ale i přes rostoucí konkurenci se mu daří.

„Ve srovnání s dobou před dvěma lety mnohem aktivněji pracujeme s prodejními kanály a snažíme se jejich kvalitu i počet dále rozšiřovat. I díky tomu máme prakticky stabilní měsíční prodeje, se solidní bází pro další růst. Při komunikaci se snažíme prakticky ilustrovat výhody internetu v mobilu pomocí populárních aplikací, jakými jsou například jízdní řády iDNES.cz,“ říká Michal Markoš, projektový manažer mediální skupiny MAFRA.

„Přestože se technologické novinky jako internet v mobilu na předplacený trh dostávají pomaleji, zájem o  nabídku MOBIL.CZ zůstává vysoký i přes nesporný nárůst konkurence,“ říká Pavel Henke, ředitel velkoobchodních vztahů T-Mobile. „S potěšením sledujeme, že roste objem spotřebovaných dat – měsíční objem dat na uživatele se meziročně zdvojnásobil. Vedle základního objemu dat zdarma jsme vyvinuli i zpoplatněné balíčky, které doplňují nabídku a uspokojí i datové uživatele s většími nároky.“

MOBIL.CZ má od letošního února  nový vzhled komunikace. Hlavní postavou značky se stal mobilní telefon, který prezentuje výhody pro zákazníky s internetem v mobilu zdarma. Jde například o dostupnost jízdních řádů, předpověď počasí nebo aktuálního zpravodajství.