Pepa.cz bude konkurovat cestovním agenturám, nabídne kvalitní destinace za výrazně nižší ceny

Dvojka na trhu slevových serverů Pepa.cz pro letošní sezonu výrazně mění přístup k prodeji letních dovolených. Zákazníkům nově nabídne portfolio zájezdů, které bude přímo konkurovat cestovním agenturám a kancelářím, mnohdy však s cenou levnější, než jsou jejich last-minute nabídky. Díky posílení obchodního týmu a těsné spolupráci se zahraničními partnery se mu totiž daří připravovat výhradní nabídky tvořené slevovému trhu na míru. (TZ)

Přestože růst slevového segmentu zpomaluje, o cestování se slevovými portály je mezi českými zákazníky stále větší zájem. Dle statistik B2B platební brány PayLo v meziročním srovnání 2013 a 2014 byl v této kategorii nárůst více jak 10 % a vloni od června do září Češi na slevových portálech za dovolené utratili přes 870 milionů korun (78 % z obratu celého slevového trhu). Nejexponovanější měsíce jsou se součtem bezmála 530 milionů pak červen a červenec. Cestování za celý rok 2014 zaznamenalo obrat přes 2,3 miliardy korun, a tedy cca 67 % celkového obratu slevových portálů.

„Změna strategie, kterou realizujeme od začátku letošního února, je pouze logickou reakcí na zájem našich klientů o dovolené a zájezdy. Již nyní – na začátku sezony – v segmentu cestování rosteme meziročně o 25 % a tento trend očekáváme v celém jejím průběhu. Nejvíce úsilí teď investujeme do navazování partnerství s provozovateli nabídek ve Francii, Itálii, Řecku, Chorvatsku, dále např. Nizozemsku, Rakousku a dalšími. Neméně zajímavé jsou však i tuzemské nabídky či zájezdy na Slovensko,“ zmiňuje Petr Sýkora, výkonný ředitel Pepa.cz, který upozorňuje na to, že se slevovým portálem může osmidenní dovolená například do Chorvatska pro celou čtyřčlennou rodinu s polopenzí vč. dopravy vyjít na 25 500 Kč.

Pepa.cz má v rámci uživatelského rozhraní velmi přehledně a systematicky zpracované kategorie slev a filtry vyhledávání. V kategorii pobyty a cestování se nachází více jak
300 zájezdů rozdělených do podkategorií na tuzemské destinace a země v zahraničí. Rovněž mapa ČR rozdělená dle regionů uživatelům pomůže jednoduše vybrat tu správnou destinaci. V nabídce je kromě klasických poznávacích zájezdů a romantických víkendů pro dva i více než 40 týdenních nabídek a přes 60 zájezdů do zahraničí. Pepa.cz se neomezuje jen na nabídku evropských zájezdů – důkazem může být např. 10denní all-inclusive pobyt na Floridě s 41% slevou za 13 499,- pro jednu osobu.

Slevovým portálům výrazně pomáhá rostoucí důvěra a zkušenosti spotřebitelů, podpořená například zárukou několikerého jištění, tedy zárukou od cestovní kanceláře, resp. koncového poskytovatele a slevového portálu, který nabídku zprostředkovává.

„Pepa.cz zároveň veškeré svoje obchodní partnery důkladně prověřuje a zákazníkům umožňuje podílet se i na uživatelských recenzích,“ uvádí Sýkora.

O Pepa.cz
Slevový portál Pepa.cz vznikl na přelomu roku 2010 a 2011 a ihned po spuštění se držel mezi TOP pěti tuzemskými slevovými portály. V současné době s ročním obratem 300 milionů Kč zaujímá druhé místo na českém slevovém trhu. Portál působí také na Slovensku jako Jožko.sk.