Deník Blesk přichází s novým projektem Chalupářské léto

Projekt Chalupářské léto, jenž je dílem redakce deníku Blesku, přichází právě včas na začátku letních dovolených a odpočinkového období, aby čtenářům udělil tipy a rady na jejich léto strávené na chatách a chalupách. (TZ)

Projekt Chalupářské léto se skládá z několika pilířů. Tím hlavním jsou on-line chaty na webu Blesk.cz s vybranými odborníky na hobby, zahradu, vaření, houbaření, atd. Na ně budou navazovat poradny v Nedělním Blesku a také vložené přílohy v Magazínu Blesk TV.

Součástí Chalupářského léta jsou také dva samostatně prodejné speciály z edice Blesk EXTRA – Chalupáři 40 let s DVD přílohou zdarma a Humoresky Nedělního Blesku.

„Chalupářské léto je dalším logickým projektem, který přináší pomoc čtenářům a zároveň jim zpříjemní období dovolených a prázdnin,“ uvedl šéfredaktor Blesku Radek Lain.

CZECH NEWS CENTER a. s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje téměř 3,5 miliónů čtenářů tisku a více než dva milióny návštěvníků internetu. Desítky tisíc dalších využívají ostatní digitální produkty a aplikace CNC.

Pod společností působí také dvě tiskárny sídlící v Praze a Ostravě, jež jsou vlastněny a provozovány pod hlavičkou CZECH PRINT CENTER a.s.. Mezi velmi úspěšné projekty společnosti patří první virtuální mobilní operátor – BLESKmobil, který svým zákazníkům nabízí výhodné ceny za volání bez závazků, čímž si vydobyl pozici nejsilnějšího virtuálního operátora v zemi.