Pod názvem Email Open startují nezávislá setkání specialistů na e-mailový marketing

Praha, 7. září 2015 – Ve čtvrtek 17. září startuje v Praze prvním dílem diskusní platforma E-mail Open, která je určena specialistům na e-mailový marketing. Jako první setkání svého druhu v České republice nabídne E-mail Open prostor pro sdílení zkušeností i znalostí o využití e-mailové komunikace u nás. Účast na setkání je bezplatná, účastníci navíc mohou zdarma vystoupit s vlastním příspěvkem. (TZ)

Tématem prvního setkání, které se uskuteční 17. září v prostorách Impact Hub Praha, bude Doručitelnost. Jako hlavní host přijal pozvánku David Finger ze Seznam.cz, který se podělí o nejnovější informace a zkušenosti Seznam.cz s doručitelností. „Účast je zdarma pro specialisty, kteří mají prokazatelnou zkušenost s e-mailovou komunikací. Navíc mohou bezplatně přihlásit vlastní příspěvek, s nímž jim umožníme na akci vystoupit,“ vysvětluje Petr Cikán, E-mail Marketing Leader z konzultační společnosti ACOMWARE, která akci pořádá.

E-mail Open přitom nabídne jiný formát, než je u podobných setkání zvykem. „Nechceme být další běžnou konferencí, ale skutečným nezávislým prostorem pro sdílení zkušeností. To znamená, že každý příspěvek v rámci jedné akce nebude delší než 10–15 minut, zbytek času budeme věnovat praktické diskusi a networkingu. Díky účasti předních odborníků z oboru věříme, že akce přinese skutečně zajímavé informace a názory,“ doplňuje Cikán.

Registrovat se k účasti na setkání je možné zde.

O diskusní platformě E-mail Open

E-mail Open je otevřená diskusní platforma určená všem e-mailovým specialistům. Nabídne možnost bezplatně sdílet a šířit zkušenosti i znalosti z oboru všem zájemcům o danou problematiku. Součástí setkání je také prostor pro aktivní diskusi a networking. Na každém setkání mohou jeho účastníci rovněž vystoupit s vlastním příspěvkem.

O společnosti ACOMWARE s.r.o.

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na pomoc při vstupu na on-line trh, e-commerce poradenství, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti a inteligentní e-mailing. Mezi naše klienty patří významní hráči na trhu – e-shopy i retailisté: Tescoma, Astratex.cz, Yves Rocher, Expert ČR, Oxalis.cz, VašeČočky, Conrad Electronic, Kytary.cz a další. Za 13 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.

Tým tvoří více než 45 zkušených specialistů. V rámci rozvoje e-commerce publikujeme řadu případových studií nebo analýz, dále také pořádáme školení nebo workshopy. Všem příznivcům e-commerce přinášíme také cyklus diskuzí s úspěšnými internetovými podnikateli Eshopista.