Portál Expres.cz je po dvou měsících na trhu čtvrtý nejčtenější mezi bulvárními weby

Expres.cz, který mediální skupina MAFRA spustila teprve v polovině září 2015, se dostal na špičku mezi bulvární weby. Ukazují to aktuální výsledky měření internetové návštěvnosti  NetMonitor. V říjnu (první měření v rámci celého měsíce) se tak průměrná návštěvnost vyhoupla na 631 tisíc reálných uživatelů měsíčně. Počet zobrazených stránek přesáhl v říjnu 12 milionů zhlédnutí. (TZ)

„Z výsledků máme samozřejmě velkou radost, děkujeme čtenářům. Nicméně tuto startovní pozici jsme očekávali a držíme se plánu. Naše cíle jsou ještě ambicióznější, začátkem roku 2016 bychom rádi byli trojkou na trhu,“ říká šéfredaktor Expres.cz Petr Konečný.

Za úspěšným startem webu stojí především vlastní výrazné kauzy, jako například pornoskandál lobbisty a bývalého poradce politiků Jakuba Jandy nebo rozchod televizní moderátorky Lucie Borhyové, který Expres.cz přinesl jako první. U čtenářů bodují i vlastní originální virální témata, způsob, zpracování a výběr domácího a světového zpravodajství, spotřebitelské testy a v neposlední řadě čtenáře baví hra s emotikony. Oblibě se těší i soutěž, která na Expres.cz odstartovala začátkem listopadu.