Media Investments a Adform zahajují strategickou spolupráci

Tuzemská mediální agentura Media Investments a technologická společnost Adform, poskytující služby v oblasti bannerové reklamy, zahájily na českém trhu strategickou spolupráci. (TZ)

Media Investments a Adform se na základě dlouhodobé spolupráce v oblasti digitálních médií rozhodly uzavřít strategické partnerství. Adform se bude podílet na přípravě komunikační strategie klientů agentury Media Investments v digitálních médiích včetně programatického nákupu, ad servingu a rich media řešení.

„Media Investments výrazně posiluje na českém mediálním trhu a internet se pro nás stává čím dál důležitějším, proto jsme se ve spolupráci se společností Adform, která bude každodenně v kontaktu s našimi klienty, rozhodly výrazně posílit digitální byznys,“ řekl předseda představenstva a ředitel agentury Media Investments Jan Klápa.

„Věříme, že produkty a služby Adformu mohou významně zvýšit efektivitu digitálních kampaní klientů mediální agentury Media Investments. Díky tomu očekáváme, že dojde k významnému navýšení celkových investic do digitální reklamy,“ uvedl Michael Štádler, Business Development Director Adformu pro Českou republiku.

O společnostech

Media Investments

Česká fullservisová mediální agentura Media Investments funguje na trhu od roku 2005, z počátku se zaměřovala převážně na outdoorovou reklamu. V září 2013 vstoupila do Asociace komunikačních agentur (AKA). K jejím klientům patří finanční skupinu Penta, pracuje například pro její společnosti Fortuna a Lékárna Dr. Max. Media Investments se letos poprvé objevila v žebříčku mediálních agentur za rok 2014 nadnárodní auditorské společnosti Recma. S objemem mediálních rozpočtů klientů ve výši 16 milionů eur zaujala mezi mediálními agenturami na českém trhu 14. příčku.

Adform Aps

Společnost Adform Aps je vedoucí technologickou společností v oblasti bannerové reklamy v Evropě, založena byla v Dánsku v roce 2002. V současné době má pobočky v 15 zemích: ve Spojených státech, Velké Británii, Německu, Švédsku, Dánsku, Norsku, Finsku, Španělsku, Itálii, Nizozemsku, Belgii, České republice, Polsku, Litvě a Bělorusku. Provozuje unikátní platformu zahrnující služby v oblasti ad servingu display reklamy, rich media reklamy, video, mobile, dynamické reklamy nebo produktového targetingu. Adform prostřednictvím vlastní DSP platformy již od roku 2011 umožňuje nákup bannerové reklamy v reálném čase (RTB).

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Tisková zpráva se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.