Společnost NEWTON Media přizpůsobila organizaci globálním cílům

Rosteme! Heslo, které si v uplynulém roce vzal NEWTON za své, se začíná naplňovat. CEO skupiny NEWTON Media Petra Mašínová oznámila vstup do mezinárodního byznysu při udržení pozice lídra na trhu v Česku. Novým globálním cílům teď společnost přizpůsobila organizaci vrcholového managementu. Petra Mašínová se bude plně věnovat globálnímu řízení a mezinárodním projektům.                                           Generální ředitelkou NEWTON Media Česká republika je nově Věra Lhotská. (TZ)

Petra Mašínová uvedla, že Newton je připraven pracovat pro globální vedení velkých světových firem, stejně jako pro mezinárodní instituce: ,,Jsem ráda, že Newton Media Group dospěl do fáze, kdy má všechny předpoklady být konkurenceschopným hráčem na světovém trhu v oblasti “media intelligence“s působností v 8 zemích. Budujeme silnou mezinárodní skupinu založenou na zkušených odbornících s dlouholetou praxí v oboru. Jsem si jistá, že jsme teď připraveni postavit se vedle nejsilnějších hráčů, jakými jsou například Kantar Media nebo Gorkana.”

Řízením aktivit NEWTONU v České republice byla pověřena dosavadní zástupkyně generální ředitelky a šéfka marketingu a mediálních analýz NEWTON Media, a.s. Věra Lhotská. Podobně, jako je tomu v Polsku a na Slovensku, má tedy Newton Media v Česku v osobě Věry Lhotské vlastní generální ředitelku. Podle ní je hlavním cílem české části skupiny v roce 2016 ještě více upevnit pozici lídra na českém trhu: „V uplynulém roce jsme se na nové úkoly pečlivě připravovali. Máme dobrý základ a posílili jsme servis pro klienty. Zlepšení péče o zákazníka vychází z detailní znalosti jeho potřeb a jejich naplňování. Připravujeme výrazné zefektivnění našich výrobních procesů, které nám umožní pružněji reagovat na potřeby našich klientů. Jednou z našich hlavních priorit letošního roku je představení nové platformy, kde klienti uvidí relevantní data jak z tradičních zdrojů, tak ze sociálních sítí. Newton tak pružně reaguje na měnící se mediální svět a nové technologie”.

NEWTON Media Group

Společnost NEWTON Media Group je největší středoevropský poskytovatel služeb v oblasti Media Intelligence zahrnujících mediální monitoring a analýzy, a to s tradicí sahající do roku 1995. Společnost disponuje největším mediálním archivem ve střední Evropě, sahajícím do roku 1996.  Skupina působí v ČR, na Slovensku, v Polsku a prostřednictvím skupiny MCA Grupa také v Chorvatsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině, v Makedonii a Kosovu. Služby Media Intelligence společnosti NEWTON Media Group zahrnují oblast “tradičních” médií, internetu a sociálních sítí. Portfolio služeb s přidanou hodnotou zahrnuje mediální audit, strategické poradenství včetně realizace navazujících PR služeb – to vše s cílem posílit konkurenceschopnost klientů. NEWTON Media Group poskytuje služby s přeshraničním a vícejazyčným přesahem. Svou expertízu uplatňuje NEWTON Media Group na poli zmíněných mezinárodních profesních organizací FIBEP a AMEC a sdílí mediální obsah s dalšími agenturami z celého světa.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Personálie, Tisková zpráva se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.