MAFRA strategicky posiluje obchodní tým

Na pozici obchodního ředitele MAFRA, a. s., nastoupil Maroš Varga, který dlouhodobě působil na různých manažerských pozicích ve společnosti  O2. Varga bude mít na starosti regiony a on-line business v rámci placených a neplacených titulů. (TZ)

„Mediální skupina MAFRA za poslední rok rozšířila a do budoucna se chystá ještě více rozšiřovat své portfolio o několik nových projektů a akvizic, proto posilujeme obchodní management v rámci celé skupiny,“ říká Štěpán Košík, předseda představenstva mediální skupiny MAFRA.

Dosavadní ředitel obchodního oddělení Jiří Otevřel se posunul na strategickou pozici a bude mít na starosti řízení obchodu portfolia napříč celou mediální skupinou a péči o klíčové zákazníky.

„Maroš Varga je posilou do vedení našeho obchodního týmu, očekáváme, že velkou měrou přispěje k jeho ještě větší profesionalizaci, napomůže s transformací našich obchodních oddělení směrem ke cross mediálním nabídkám a přinese nový pohled na prodej našich produktů,“ říká Jiří Otevřel, ředitel strategie obchodu mediální skupiny MAFRA.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Personálie, Tisková zpráva se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.