Eva Samková je tváří vůbec první TV reklamy značky Honor

Praha, 11. ledna 2016 – Značka mobilních telefonů Honor spouští svou první televizní kampaň v České republice. Ústřední postavou lokálního imageového spotu je olympijská vítězka a ambasadorka značky Eva Samková. Kampaň vytvořila agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group. (TZ)

Samkova_spot_honor7

PRVNÍ REKLAMNÍ SPOT ZNAČKY HONOR V ČESKÉ REPUBLICE

Centrální postavou televizního spotu je snowboardcrossová hvězda Eva Samková, která je
od září 2015 hlavní marketingovou tváří značky. Spot byl natáčen ve švýcarském Saas Fee v náročných podmínkách 3 500 m n. m. Je to zároveň první TV spot, ve kterém se Eva Samková objevuje. „Je to tak, jde o moji první reklamu. Dost dobře si to nedokážu představit, až se uvidím v televizi, ale výsledek se mi líbí, tak se snad bude líbit i ostatním,” dodává
k tomu Samková.

Hlavní myšlenkou spotu je, že největší výzvou v životě je překonat především sám sebe, což dokážou jen ti odvážní. Reklama tak reflektuje hlavní claim značky Honor „For the Brave“.

Cílem nové kampaně je posílení povědomí o značce Honor a její pozice na trhu s mobilními telefony. Podpoří také jasné vyprofilování brandu jako značky pro mladou generaci „digital natives“.

Spot vytvořila agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group, ve spolupráci s produkční společností Pilotmedia. V televizi poběží od 11. ledna. Kampaň podpoří POS
i online komunikace.

„Televizní spot a doprovodné POS aktivity odstartují další fázi doposud velmi úspěšné kampaně na naši vlajkovou loď, smartphone honor 7. Do této doby se těžiště kampaně nacházelo hlavně v online médiích a také OOH,“ říká k tomu Tomáš Veselý, Marketing & e-Commerce manager značky Honor pro střední Evropu.

SPOJENÍ SE SPORTOVNÍ CELEBRITOU SLAVÍ ÚSPĚCHY

Úspěch dosavadní kampaně odráží například počet unikátních návštěvníků na kampaňových webech www.honor7.cz a www.jizdasevou.cz, na které během první vlny zavítalo přes
400 tisíc unikátních návštěvníků. Na FB stránkách Honor CZ/SK narostl za dobu kampaně počet fanoušků o více než jedenáct tisíc uživatelů.

Kromě posílení povědomí o značce, takto vysoký zájem výrazně pomohl i k překonání prodejních cílů značky v roce 2015.

SAMKOVÁ SE VSÁZELA S FANOUŠKY

Velký ohlas v první fázi kampaně získala také sázka Evy Samkové s fanoušky Honoru
na kampaňové microsite Jízda s Evou, kde se značka Honor ve spojení se Samkovou prezentovala poprvé. V ní mohli soutěžící tipovat, jak rychle snowboardistka zajede svou tréninkovou trať ve švýcarském Saas Fee. Poté, co se Samkové na trati nepodařilo dosáhnout času, ke kterému se zavázala, musela na pražském Václavském náměstí splnit výzvu
od soutěžících a zahrát zde na ukulele.

V prosinci byly Samková a honor 7 k vidění také na CLV nosičích a POS materiálech, v rámci kampaně vznikl i první showroom značky Honor. Aktuální část kampaně doplní i online komunikace.

Odkaz na TV spot: (https://www.youtube.com/watch?v=TdxZQvBSmWE)

O značce mobilních telefonů Honor

Honor je nová odvážná značka. Značka pro zákazníky, kteří se nebojí dělat věci jinak – proti zažitým konvencím. Honor přichází na trh s úplně novým obchodním modelem navrženým pro moderního zákazníka. Zařízení Honor spoluvytváří uživatelé v rámci modelu Consumer to Business. Značka vychází svým zákazníkům vstříc nejen designem konkrétních zařízení, ale také přímým distribučním modelem. Zákazník, který si zakoupí zařízení značky Honor, nezíská jen mobilní telefon. Získá dlouhotrvající svazek se značkou odhodlanou přispět
ke splnění všech jeho potřeb ve světě moderních komunikací.

Více informací naleznete na www.hihonor.com nebo na našem Facebooku www.facebook.com/HonorCZSK.

Příspěvek byl publikován v rubrice Tisková zpráva se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Comments Closed

Komentáře nejsou povoleny.