Kecky značky Vodafone volají bez omezení

Praha, 21. ledna 2016 Vodafone nabízí neomezené volání bez závazku za výhodnou cenu a spouští kampaň s oblíbenými keckami. Ty si tentokrát užívají neomezené volání na horách. (TZ)

Kecky propagují nejoblíbenější balíček neomezeného volání v síti za 99 Kč, který se obnovuje vždy po uplynutí 30 dnů. Zákazníci, kteří si zvolí balíčky s automatickým obnovováním a přidají službu Chytré dobíjení, se jednoduše přiblíží tarifním zákazníkům, ale výhody čerpají bez závazku. Pohodlí služby Chytré dobíjení spočívá v možnosti nastavení pravidelného dobíjení prostřednictvím platební karty nebo z účtu tarifních zákazníků, kde se částka za dobitý kredit přičte k vyúčtování za mobilní služby. Za obě možnosti chytrého dobíjení nyní získá držitel předplacené karty dalších 10 % kreditu zdarma. Změnu balíčku nebo deaktivaci automatického obnovování lze snadno provést například v Samoobsluze Můj Vodafone.

Kampaň startuje 25. ledna a objeví se na televizních obrazovkách, internetu, v printu, outdooru a prodejnách. Potrvá do 31. března 2016. Režisérem byl opět Daniel Bird. Hlas keckám propůjčila jak jinak než Aňa Geislerová. Komunikační kampaň připravila agentura McCann Prague. Média zajistila agentura MEC Czech.

O Vodafone Czech Republic

Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice poskytuje služby více než třem milionům zákazníků. Od roku 2007 přináší Vodafone komplexní telekomunikační služby pro firemní zákazníky prostřednictvím řešení Vodafone OneNet a nyní provozuje více než milion firemních SIM karet. V roce 2012 byl Vodafone prvním operátorem na českém trhu, který začal účtovat hovory po sekundách. O rok později Vodafone představil Turbo Internet a začal rychlým mobilním internetem pokrývat venkov a menší města. V současnosti nabízí nejrychlejší a nejrozšířenější síť mobilního internetu na tuzemském trhu. Aktuálně se Vodafone soustředí na rozšiřování LTE do všech koutů České republiky. V souladu se svými CSR aktivitami se Vodafone začátkem roku 2015 přestěhoval do nové, ekologické centrály ve Stodůlkách. Jeho Nadace Vodafone již rozdělila více než 160 milionů korun a letos nově vyhlašuje cenu Rafael pro neziskové organizace, které příkladně využívají IT ke zlepšení kvality života handicapovaných. Více informaci na www.vodafone.cz

Příspěvek byl publikován v rubrice Tisková zpráva se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.