Nové služby Konica Minolta ocení klienti Allianz pojišťovny

Praha, 25. ledna 2016 – Konica Minolta zvítězila ve výběrovém řízení Allianz pojišťovny na nového dodavatele tisků a souvisejících služeb. Kromě inovace kancelářských tiskových zařízení zajistí pojišťovně nově také kompletní zpracování hromadné klientské korespondence. Celková zakázka vychází z konceptu pro síťové společnosti, kterým Konica Minolta garantuje jednotnou úroveň kvality služeb ve všech tuzemských pobočkách. Tiskové služby pro Allianz bude Konica Minolta v České republice zajišťovat do roku 2020. Očekávaná úspora je v řádu milionů korun. (TZ)

„Jen inovací technologií chceme snížit výdaje za tisk o téměř 20 %. Další několikamilionový potenciál jsme odhalili v oblasti klientské hromadné korespondence. Pro Allianz zajistíme vše od produkčního tisku přes obálkování až po distribuci,“ řekl Jiří Limburský, obchodní ředitel pro klíčové zákazníky Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „V rámci nové služby jsme nyní schopni pokrýt kompletní zpracování jak firemních, tak klientských dokumentů.“

Služby Konica Minolta využije Allianz v pražské centrále, ve všech regionálních ředitelstvích i na domácích pracovištích externích zaměstnanců. „Hledali jsme dodavatele, který dokáže naši papírovou korespondenci dostat na nové modernější technologie, zajistit bezchybný a rychlý proces tisku a zpracování obálek. A zároveň kdekoli a kdykoli kvalitně reagovat i na nenadálou situaci. Jednotná úroveň služeb v celé České republice byla  dalším z důvodů pro řešení od Konica Minolta,“ řekl Jaroslav Bezus, senior manažer správy dokumentů Allianz. „Případný servisní zásah jsme totiž schopni kdekoli garantovat do čtyř hodin od nahlášení,“ doplnil J. Limburský.

Novému řešení předcházela analýza, ze které byly patrné příležitosti pro zefektivnění tisku klientské korespondence i systému distribuce. Konica Minolta proto přenese tisk na nové produkční stroje Allianz a k distribuci využije své ověřené alternativní dodavatele. „Přínosem optimalizace hromadné korespondence nebudou jen finanční úspory, ale i zefektivnění procesů, zrychlení práce anebo snížení chybovosti,“ vysvětlil J. Limburský.

Zakázka pro Allianz zahrnuje dodání kancelářských i produkčních tiskových zařízení. Součástí řešení je rovněž monitorovací systém SafeQ určený k detailnímu rozúčtování nákladů a software pro automatizovaný přenos tiskových dat z lokálních zařízení k hromadnému zpracování. Konica Minolta zároveň zajistí i dodávky spotřebního materiálu či případný servis zařízení.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc.

Konica Minolta je zastoupena v 64 zemích celého světa. Zaměstnává celkem 35 600 zaměstnanců a její výrobky a služby můžete najít na 14 000 obchodních a servisních místech. Centrálu má v Tokiu, evropská centrála sídlí v Hannoveru a americká v Ramsey (New York). Rychlý vývoj všech technologií zajišťuje více než 26 vývojových a technických center.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. V roce 2005 a 2010 bylo české zastoupení společnosti Konica Minolta vyhlášeno nejlepším zastoupením v evropském regionu, a to především díky kvalitě zákaznických služeb. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2014 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem téměř 70 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (41 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (28 %). Více informací na www.konicaminolta.cz.


Příspěvek byl publikován v rubrice Tisková zpráva se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.