Povánoční výprodeje: průměrná objednávka vyšší než před Vánocemi

Letošní povánoční výprodeje zahájily některé e-shopy již 25. prosince. Nejčastěji své zákazníky motivovaly k nákupu nabídkou dopravy zdarma či dárkem k zakoupenému zboží. Velkým hitem letošního lednového výprodeje byl také nákup na splátky bez navýšení. Nejprodávanější značkou byl Samsung, na druhém místě se umístila Tescoma a na třetím Philips. Vyplývá to z analýzy společnosti VIVmail.cz, předního specialisty na e-mail marketing v České republice. (TZ)

V rámci výprodejových kampaní nabídly velké české e-shopy zákazníkům prostřednictvím svých newsletterů zboží od téměř 900 značek. V průměru obdrželi čeští zákazníci 18 newsletterů denně, přičemž v každém z nich našli zhruba 12 nabízených produktů.

Z hlediska počtu a frekvence posílání elektronických newsletterů patřily v tomto období k nejaktivnějším e-shopům Alza se 30ti newslettery, Mall s 25 a Kasa s 19. Alza nabídla 376 produktů – z toho 104 z kategorie “PC a mobily” zatímco Mall s 337 produkty nejčastěji nabízel z kategorie “Malé domácí spotřebiče”. Kasa a CZC nabídla něco málo pod 200 produktů každý a u obou e-shopů dominovala kategorie “PC a mobily”.

Zajímavé je, že průměrná hodnota objednávky v době výprodejů byla na českém internetu vyšší, než v předvánočním období. V segmentu móda činila 1 459 Kč, za elektro 3 404 Kč. Nejprodávanějším produktem byl v této oblasti pánský holící strojek.

O společnosti VIVmail.cz

Společnost VIVmail.cz byla založena v roce 2013, aby převzala e-mailingové aktivity společnosti VIVnetworks.com (*2009). Když VIVmail.cz převzal začátkem roku 2013 aktivity v inteligentním e-mailingu, tak službu využívalo 12 klientů. Do 12 měsíců si tým VIVmail.cz vybralo už přes 35 firem. V současné době inteligentní e-mail marketing používá v ČR více jak 120 společností. Mezi klienty VIVmail.cz patří například ČEZ, Auto Esa, LevneELEKTRO, Feedo, O2, Nutricia, Tescoma, Vodafone, ČSOB a další. Společnost VIVmail.cz je také pořadatelem Emailing konference – jediné specializované konference v ČR, zaměřené na taktiky a technologie e-mailingové komunikace. Více informací na www.vivmail.cz.

O společnosti VIVnetworks.com

VIVnetworks patří na českém, slovenském, polském a maďarském trhu mezi silné hráče na poli Affiliate marketingu. Využívá k tomu technologii  CJ Affiliate by Conversant (dříve Commission Junction). Ke klientům na českém trhu patří známé značky jako například KASA.cz, ZOOT.cz, OTTO-shop.cz, ČEDOK, EXIM Tours, Tchibo, TESCOMA.cz, BATA.cz, ALLIANZ.cz, NAKUPVAKCI.cz, mBank.cz, Astratex.cz a další. Významně se podílí na rozvoji trhu výkonnostního marketingu pořádáním workshopů a konferencí. Více informací naleznete na www.vivnetworks.com.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Tisková zpráva se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.