Spokojenost zákazníků s produkty společnosti Canon CZ vzrostla na 92 %

Praha, Česká republika, 25. ledna 2016 – Index důvěry zákazníků (Customer Loyalty Index) společnosti Canon CZ se proti předchozímu roku zvýšil o 7 % na 87 %. Vyplynulo to z celoevropského průzkumu společnosti TNS provedeném mezi B2B zákazníky. Spokojenost zákazníků se zvýšila i v jednotlivých sledovaných oblastech: například kvalitu produktů Canon hodnotilo pozitivně 92 % zákazníků, zatímco o rok dříve to bylo 87 %. Canon CZ tak v tomto směru patří k nejlépe hodnoceným zemím v Evropě. (TZ)

„Míra spokojenosti firemních zákazníků s našimi produkty mě velmi těší, velice spokojený jsem i s tím, že 86 % českých respondentů označilo Canon za firmu, na kterou se mohou spolehnout,“ říká Ladislav Paleček, generální ředitel společnosti Canon CZ. „Důvěryhodnost je pro nás velmi důležitá hodnota ve všech oblastech, ve kterých působíme, počínaje produkty pro domácnost až po oblast firemních služeb a řízení dokumentů.“

Průzkum zákaznické spokojenosti pro společnost Canon provedla společnost TNS v říjnu 2015. Ve srovnání s rokem 2014 se Canon CZ zlepšil ve všech sledovaných ukazatelích.

-KONEC-

O společnosti Canon

Společnost Canon Europe je dceřinou společností japonské společnosti Canon Inc., předního světového inovátora a poskytovatele fotografických a zobrazovacích technologií.

Společnost Canon, Inc., byla založena v roce 1937 a již více než 70 let úspěšně působí v oblasti výzkumu a vývoje optických systémů.

Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na www.canon.cz.

Příspěvek byl publikován v rubrice Tisková zpráva se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.