Srovnávač Atoto.cz získal investici 6 milionů Kč

První srovnávač online supermarketů v České republice, Atoto.cz, má první potvrzenou investici. Šest milionů korun do něj vkládá skupina WASA, která podniká v různých odvětvích v Čechách, na Slovensku a v Polsku. Investice je výjimečná tím, že na rozdíl od mnoha dalších směřuje do firmy v úplném počátku. Díky své investici získá WASA v Atoto.cz zhruba čtvrtinový podíl. To hodnotu celé firmy odhaduje na více než 20 milionů korun. (TZ)

Atoto.cz je první český srovnávač online supermarketů v ČR. Jako jediný na českém trhu porovnává ceny více než 48 000 položek na webech iTesco.cz, Rohlik.cz, Kosik.cz, Kolonial.cz, Potravinydomu.cz a Z-market.cz a průběžně zákazníka informuje, kolik za celý nákup, včetně dopravy, zaplatí.

“Skupina WASA se rozhodla investovat do projektu Atoto.cz, protože je přesvědčena o perspektivě trhu on-line potravin. Zároveň se nám líbí otevřenost a zkušenost lidí, kteří za celým projektem stojí.” říká Libor Daněk, spoluzakladatel skupiny WASA.

Díky své investici získá WASA v Atoto.cz zhruba čtvrtinový podíl a participaci na strategickém rozhodování. Zbylý díl formálně patří Tomášovi Wojcikovi, nicméně společnost spolu s ním založili také Kamil Skramuský, Lukáš Pitter a Jakub Karlec. Všichni čtyři společně vlastní digitální agenturu 2FRESH, úspěšně provozují a spoluvlastní ticketingovou službu SMSticket.cz a online aplikaci na finanční řízení a vyhodnocování projektů Costlocker.com, kterou dnes využívají přední české agentury jako jsou Symbio Digital nebo Adexpres a dokonce i online oddělení O2.

“Investice nám umožní rozšířit tým a investovat do reklamy. Díky tomu se můžeme plně soustředit na to, aby si naši uživatelé mohli opravdu koupit nákup tam, kde je to nejlevnější. Máme spoustu plánů, jak naši službu dále vylepšit, zpřesnit porovnání produktů napříč všemi online prodejci a jak celkově zjednodušit nakupování potravin a drogerie přes Atoto.cz,” dodává Tomáš Wojcik, zakladatel Atoto.cz.

Akciová společnost W.A.S.A. – Group funguje od roku 2002 a působí v různých oborech na třech trzích. Na Slovensku je klíčový hráč v oblasti předplacených služeb, nabízí tam firmám například řešení pro stravování, benefity nebo personální služby. V České republice tvoří dětská hřiště, sportoviště, parkury, provozuje historický secesní hotel Slavia.  Zabývá se také cíleným zasíláním reklamních příloh a vzorků kupujícím v e-shopech. V Polsku zavádí uzavřený kartový B2B  systém pro zaměstnanecké stravování, nákupy paliva a podobné služby.

Příspěvek byl publikován v rubrice Tisková zpráva se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.