Mobilní aplikace mBank s novou funkcí Click2Call a flexibilním nastavováním limitů

Praha, 1. února 2015 – mBank pokračuje v rozšiřování funkcionalit bankovní aplikace a přináší nové verze pro Android a iOS. Přibyla nejžádanější funkce ze strany klientů v podobě možnosti měnit limity platebních karet přímo v aplikaci. Novinkou je také možnost zavolat na call centrum přímo z aplikace bez nutnosti další identifikace. (TZ)

mBank potvrzuje pozici digitální banky, která se kromě internetového bankovnictví zaměřuje prioritně na vývoj mobilních platforem. Banka přidává možnost měnit si limity platebních karet přímo v mobilní aplikaci, což byl na fórech a sociálních sítích nejčastěji zmiňovaný požadavek ze strany klientů, kteří mobilní bankovnictví používají. Ti si tak nově mohou jednoduše nastavit výšku limitu pro bezhotovostní transakce, internetové platby či výběry z bankomatu.

Další užitečnou novinkou je tzv. Click2Call telefonát přímo z prostředí aplikace. Výhodou je, že klient se následně nepotřebuje dodatečně identifikovat bezpečnostními prvky a bankéř na telefonu má potvrzené, s kým telefonuje. Zákazník si tak nemusí pamatovat telekód a přitom může bezpečně komunikovat přímo s bankou. Ověření je zajištěné v rámci aplikace a zajištěné na jejím pozadí.

„Kromě aktuálně uvedených verzí aplikací se majitelé nových iPhonů v průběhu několika týdnů mohou těšit na další aktualizaci, která přinese možnost přihlašování do aplikace pomocí otisku prstu,“ uvedl Bronislav Dvořáček, ředitel vývoje produktů a služeb mBank pro Českou republiku a Slovensko.

mBank v současnosti pokrývá svými aplikacemi všechny tři nejpoužívanější mobilní operační systémy (Android, iOS a Windows Phone), přičemž mobilní přístup do banky se na celkovém počtu přihlášení podílí více než z 25 % a tento podíl se postupně zvyšuje.

Nová aplikace mBank už stihla získat několik domácích a mezinárodních ocenění, a to především za rychlost, přehlednost a inovace. V redakčním testu internetového portálu Tyinternety.cz zaměřeného na ICT včetně sociálních sítí, startupů a digitálu, získala mBank na podzim loňského roku prvenství za uživatelsky nejpřehlednější bankovní aplikaci pro chytré telefony. V rámci soutěže Efma Accenture Distribution & Marketing Innovation Awards 2014 v Barceloně zase předstihla nad 3000 finančních institucí z více než 130 zemí světa.

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Tisková zpráva se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Comments Closed

Komentáře nejsou povoleny.