VLP uvádí inzertní tarif s největším zásahem

Vydavatelská skupina Vltava-Labe-Press, která je od listopadu 2015 součástí mediálního koncernu společnosti Penta, dnes představila nový inzertní balíček s názevm BIG HIT. Jedná se o první tarif na českém inzertním trhu, který kombinuje různé printové kategorie (deník + suplementy + magazíny), a zároveň je to jediný tarif, který nabízí zásah více než dvou milionů čtenářů. Inzertní kombinace BIG HIT bude možné objednat od 1. února a bude obsahovat tituly Deník, TV magazín, Vlastu, Překvapení a TV mini. (TZ)

Nový inzertní produkt BIG HIT je prvním společným „dítkem“ vydavatelství Vltava-Labe-Press, které vydává v 71 mutacích nejčtenější nebulvární deník s názvem Deník, a vydavatelství Astrosat Media, které vydává lifestylové a televizní magazíny.

„Vlastnictví VLP a Astrosatu nám umožní nabízet společné produkty pro inzerenty. Balíček BIG HIT je naše společná premiéra a máme v plánu přinést i další nové produkty pro naše klienty,“ uvedl Michal Klíma, generální ředitel VLP.

Díky balíčku BIG HIT klient osloví 2 143 000 čtenářů, což představuje čtvrtinu populace ČR ve věku 12 – 79 let. Klient dále osloví pětinu všech českých mužů (911 000), na které se obecně v médiích hůře cílí a 1 747 000 čtenářů, kteří mají minimálně střední vzdělání. (zdroj: MediaProjekt 2. + 3. Q 2015)

„Claimem inzertní kampaně „Kombinujte – mixujte – tvořte“ definujeme nový směr poskytování reklamních služeb,“ říká Milan Mokráň, výkonný ředitel VLP. „Klienti v dnešní době hledají komplexní komunikační řešení, které jim chceme, přes naše portfolio služeb od inzerce, tisk, digitál, event marketing až po neadresní distribuci, nabízet,“doplnil.

O VLP

Vltava-Labe-Press je druhé největší české vydavatelství s tržním podílem 16,2 % na českém trhu a od listopadu 2015 je součástí mediálního koncernu společnosti Penta. Do tohoto koncernu patří i největší slovenské vydavatelství News Media Holding. VLP vydává Deník, což je nejčtenější nebulvární deník v České republice a portfolio tvoří také lifestylové tituly Story, Glanc, Gurmet, National Geografic, Dům & Zahrada, Kondice, Kreativ Praktická žena, tradiční týdeníky Květy, Vlasta, Překvapení a Magazín Šíp. VLP vydává největší počet televizních časopisů TV magazín, TV star, TV mini, TV expres a Křížovkářský TV magazín. Součástí portfolia jsou rovněž tabletové magazíny Dotyk, Dotyk Byznys, Dotyk Styl Royal a Dotyk Styl Bydlení.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Tisková zpráva se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Comments Closed

Komentáře nejsou povoleny.