IBM otevírá v Praze designové studio. Poskytovat bude inovativní služby v oblasti zákaznické zkušenosti

Praha, 3. února 2016 – Společnost IBM oznámila další rozšíření sítě svých evropských studií. Nejnovější z nich zaměřené na zákaznickou zkušenost, customer experience, otevírá v Praze. Nové inovativní „IBM Studios Prague“ se zároveň stává středoevropským centrem konzultantského týmu IBM Interactive Experience, podle časopisu Advertising Age největší digitální agentury na světě. (TZ)

IMG_2130

IBM Studios Prague poskytne pracovní prostředí klientům z různých odvětví. Společně s designéry zde bok po boku budou pracovat konzultanti a výzkumní pracovníci IBM, společně s experty v oboru digitálního marketingu a inovací. Za použití IBM Design Thinking metodologie, postavené na detailním pochopení koncového zákazníka, jeho potřeb a emocí, vytvoří tým studia inovativní prototypy a následně finální řešení. Pro tyto personalizované a poutavé možnosti interakce zákazníků a zaměstnanců budou použity nejnovější generace nástrojů pro spolupráci a analytické a cloudové technologie.

„Očekávání lidí od podnikových technologií se díky inovativnímu designu, který mohou vidět na mobilních zařízeních a v aplikacích používaných při práci i zábavě, výrazně změnila,” řekl Branislav Šebo, generální ředitel IBM v Česká republika. „Naše nové studio se zapojí do globální sítě IBM, která transformuje způsob vytváření nových technologií s důrazem na zákaznickou zkušenost.”

Koncept IBM studií představuje nový způsob práce a modelu fyzického prostředí pro
smíšené kreativní týmy na jednom místě. IBM Studios Prague se soustředí především na digitální zákaznickou zkušenost vytvořenou pomocí nové generace výpočetní techniky zaměřené na kognitivní schopnosti a internetu věcí (Internet of Things).

“Design je v popředí a centru všeho, co děláme. Design ve smyslu použitelnosti a užitečnosti založené na pochopení uživatelů – empatii. Stavíme na tvůrčích přístupech a zvláštní pozornost věnujeme bezpečnosti, soukromí a škálovatelnosti vytvářených inovativních řešení,” popisuje přístup týmu studia regionální manažer IBM Interactive Experience Miroslav Hažer.

Nové designové pracoviště IBM Studios Prague se nachází v IBM klientském centru v Praze 4. Studio již započalo práci pro vybrané klienty z oblasti finančních služeb, zdravotní péče a maloobchodu. S jeho otevřením dochází k dalšímu rozšíření kapacit expertních týmů IBM se sídlem v Praze, mezi které patří mimo jiné výzkumná laboratoř zaměřená na rozpoznávání hlasu nebo tým podporující rozvoj ekosystému kolem nových generací kognitivních technologií. Pražské pracoviště je úzce propojeno s dalšími studii IBM Interactive Experience ve Varšavě, Londýně, Paříži, New Yorku a dalších světových lokalitách.

IBM Interactive Experience

IBM Interactive Experience spojuje 9 700 designerů, vývojářů a konzultantů, kteří pracují s klienty IBM na vytváření datově řízeného designu pro všechny oblasti zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti: od virtuálních showroomů a digitálních zkušeností spojujících zákazníky a danou značku, přes byznys aplikace, až po obsah digitálních marketingových kampaní. Tým IBM Interactive Experience v poslední době například spolupracoval s finanční a pojišťovací společností Nationwide na návrhu a vývoji první bankovní aplikace pro Apple Watch ve Velké Británii. Použitím dat vedoucích k pochopení zákazníků Nationwide vytvořila IBM zákaznickou zkušenost, která umožnila spojení fyzického a digitálního světa. Aplikace umožňuje zákazníkům Nationwide spravovat své finance a přijímat rozhodnutí v reálném čase, a to spolu s celkovým rozšířením jejich zákaznické zkušenosti a možností interakce.

Více informací o IBM Designu najdete zde.

Více informací o IBM Interactive Experience najdete zde.

Více informací o IBM Design Thinking najdete zde.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Tisková zpráva se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.