Aplikace Můj Vodafone slaví milionté stažení

Praha, 4. února 2016 Zákazníci Vodafonu si již milionkrát stáhli prostřednictvím  Google Play, App Store  nebo Windows Phone Store aplikaci, která jim umožňuje spravovat zákaznický účet prakticky odkudkoli. Za jubilejní stažení aplikace operátor uživatele odmění. (TZ)

V listopadu a prosinci 2015 bylo poprvé v historii víc než 50 % všech zákaznických požadavků řešeno přes smartphony a tablety, tedy přes mobilní aplikaci Můj Vodafone a muj.vodafone.cz. Meziroční nárůst zákaznických požadavků přes aplikace činil 57 % (v porovnání se stejným obdobím roku 2014) a za poslední 3 roky dokonce 807 %.

Od srpna 2015 navíc aplikace poskytuje výhody jako soutěž o chytré hodinky nebo vánoční nabídku jen pro její uživatele. Pro ty, kteří se chystají letos na hory do zahraničí, nabídne možnost cestovního pojištění od AXA Assistance se slevou 54 %.

V druhé polovině února bude k dispozici ke stažení aktualizace aplikace se zcela novým vzhledem, která je výsledkem několikaměsíčního uživatelského testování. Uživatelé se mohou těšit na přehlednější menu, ale také nastavení svých datových služeb na jedno kliknutí v nativním rozhraní. Zákazník tak bude mít vždy přímo ze své kapsy přehled, jestli má zapnuté rychlé připojení na internet i po vyčerpání balíčku, nebo se mu data zpomalí. Nastavení lze samozřejmě kdykoliv změnit.

V dohledné době zákazníkům můžeme slíbit další novinky. V aplikaci se budou změny týkat zjednodušení a lepšího zabezpečení plateb za služby nebo dobíjení a přihlašování. Překvapení mohou zákazníci čekat zejména v oblasti odměňování přes aplikaci.

Za milionté stažení aplikace Vodafone jubilejního uživatele obdaroval. Výherkyní se stala majitelka studentského tarifu z Kopřivnice, která si nainstalovala aplikaci na doporučení kamarádů, aby mohla využít 100 GB dat z vánoční nabídky. Předtím o aplikaci Můj Vodafone neslyšela. Její starý telefon s operačním systémem Android nepodporoval LTE. Odnesla si však nový iPhone 6s a 1 000 000 MB dat na celý rok. Už nyní je jisté, že s čerpáním dat nebude mít problém.

Výdaje pod kontrolou a vždy něco navíc

Aplikace dosahuje standardně vysokého uživatelského hodnocení 4 – 4,5 hvězdiček z 5ti možných. Pro přehled o útratě, vyúčtování, možnosti zaplacení nebo čerpání volných jednotek slouží již od dubna 2012. V průběhu let jsme přidali do aplikace možnost zkontrolovat stav svého požadavku nebo reklamace, včetně předpokládaného data vyřešení, přehled všech aktivních služeb, widgety pro iOS a Android pro rychlý náhled na čerpání dat, pro iPhone možnost přihlášení pomocí otisku prstu tzv. Touch ID, nebo roamingovou kalkulačku a mnoho dalšího. Celkový počet aktivních uživatelů je 520 000.

Další informace o aplikaci a stažení na www.vodafone.cz/muj-vodafone

O Vodafone Czech Republic

Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice poskytuje služby více než třem milionům zákazníků. Od roku 2007 přináší Vodafone komplexní telekomunikační služby pro firemní zákazníky prostřednictvím řešení Vodafone OneNet a nyní provozuje více než milion firemních SIM karet. V roce 2012 byl Vodafone prvním operátorem na českém trhu, který začal účtovat hovory po sekundách. O rok později Vodafone představil Turbo Internet a začal rychlým mobilním internetem pokrývat venkov a menší města. V současnosti nabízí nejrychlejší a nejrozšířenější síť mobilního internetu na tuzemském trhu. Aktuálně se Vodafone soustředí na rozšiřování LTE do všech koutů České republiky. V souladu se svými CSR aktivitami se Vodafone začátkem roku 2015 přestěhoval do nové, ekologické centrály ve Stodůlkách. Jeho Nadace Vodafone již rozdělila více než 160 milionů korun a letos nově vyhlašuje cenu Rafael pro neziskové organizace, které příkladně využívají IT ke zlepšení kvality života handicapovaných. Více informaci na www.vodafone.cz

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Tisková zpráva se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.