První reklama, která pomáhá, vygenerovala 3,56 milionů kliknutí prostřednictvím jediného banneru

Společnost Seznam.cz vyhodnotila unikátní kampaň, kterou posunula zažitý formát reklamy jako prodejního nástroje. V projektu „První reklama, která pomáhá“ využila tuzemská internetová jednička své silné mediální zázemí ve prospěch Nadace Terezy Maxové dětem, s níž ji pojí dlouhodobá spolupráce. Interaktivní výzva zacílená na čtenáře nejnavštěvovanějšího zpravodajského serveru Novinky.cz vygenerovala během pouhých devíti dní 3,56 milionů kliknutí na jediný banner. Role garanta se ujal další z partnerů nadace, kterým je ING Bank. (TZ)

„Mít v kampani 3,56 milionu kliknutí na jediném banneru je sen snad každého výkonového klienta. Nám se to podařilo, protože jsme celý princip reklamy obrátili. Nic jsme neprodávali, namísto toho jsme lidem nabídli jednoduchý způsob, jak během několika málo minut pomoci tam, kde je to potřeba,“ popisuje Pavol Lukáč, key account manažer ve společnosti Seznam.cz a autor unikátního projektu.

 

Více informací o unikátním projektu „První reklamy, která pomáhá“ se dozvíte na našem blogu.

Příspěvek byl publikován v rubrice Tisková zpráva se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.