CZECH NEWS CENTER, a. s. potvrzuje svou pozici jedničky na českém printovém trhu!

Celková čtenost titulů mediálního domu Czech News Center, a. s. vzrostla za druhé pololetí roku 2015 o 15 tis. na skvělých 3 317 000 čtenářů a to díky výborným výsledkům deníků Blesk, Sport , Aha! a dalších titulů jako Blesk pro ženy, Blesk Hobby, či Sport Góóól a Svět motorů. (TZ)

Nejčtenějším deníkem zůstává neohroženě deník Blesk s 1 032 000 čtenářů, nárůst zaznamenal již ve druhém měřeném období za sebou, oproti tomu poslednímu činí 18 000 čtenářů. Jako jediný deník na trhu se drží nad milionovou hranicí. Skvěle si vede i Nedělní Blesk, který vévodí segmentu společenských týdeníků se čteností 593 000 čtenářů.

Na pozici jedničky v segmentu ženských časopisů se vrátil Blesk pro ženy se 431 000 čtenáři. Výborně se vedlo i hobby měsíčníku Blesk Hobby, který navýšil čtenost o 6% na 112 000 čtenářů.

Naše sportovní tituly dlouhodobě vykazují vzrůstající trend: Čtenost deníku Sport vzrostla meziročně o 11% na 277 000 čtenářů, což je suverénně nejvyšší nárůst ze všech placených denních periodik. Sport Góóól přesáhl stotisícovou hranici a dosáhl čtenosti 101 000 čtenářů. Sport magazín si v meziročním srovnání polepšil o skvělých 12% na současnou čtenost 370 000 čtenářů.

Podobně optimistická čísla vykazuje i segment motoristických časopisů, kde CNC tituly naprosto dominují. V meziročním srovnání jednička na trhu Svět motorů navýšila čtenost o 10% na 196 tis. čtenářů, speciál Světa motorů o 3% (146 000 čtenářů) a speciál Auto Tipu dokonce o 17 % (49 000 čtenářů)!

Zdroj: Mediaprojekt, 3. – 4. Q 2015

CZECH NEWS CENTER a. s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje téměř 3,5 miliónů čtenářů tisku a více než dva milióny návštěvníků internetu. Desítky tisíc dalších využívají ostatní digitální produkty a aplikace CNC.

Pod společností působí také dvě tiskárny sídlící v Praze a Ostravě, jež jsou vlastněny a provozovány pod hlavičkou CZECH PRINT CENTER a.s.. Mezi velmi úspěšné projekty společnosti patří první virtuální mobilní operátor – BLESKmobil, který svým zákazníkům nabízí výhodné ceny za volání bez závazků, čímž si vydobyl pozici nejsilnějšího virtuálního operátora v zemi.