ABB ČR získala ocenění Czech Business Superbrands i pro rok 2016

Praha, 10. února 2016 – Již podruhé za sebou získala společnost ABB ČR prestižní ocenění Czech Business Superbrands. Potvrdila tak, že patří mezi nejlepší značky v České republice. (TZ)

Společnost ABB ČR, přední světový dodavatel technologií pro energetiku a automatizaci, získala od nezávislé mezinárodní organizace Superbrands prestižní ocenění Czech Business Superbrands 2016. Zařadila se tak mezi nejlepší značky na českém trhu v kategorii Business.

„Velice si vážíme tohoto prestižního ocenění, které potvrzuje silné postavení společnosti ABB. Na českém trhu působí ABB již více než 20 let, má zde sedm výrobních závodů a čtyři centra pro výzkum a vývoj a patří mezi nejvyhledávanější zaměstnavatele,“ uvádí Lucie Melicharová Jandová, ředitelka marketingové komunikace a PR v ABB Česká republika.

ABB ČR byla vybrána z 50 tisíc nejrespektovanějších společností

Značky jsou pro udělení tohoto ocenění nominovány na základě odborných kritérií, společnosti tedy nemohou o nominaci žádat. O udělení Business Superbrands Award rozhoduje v návaznosti na nominaci podloženou obchodními výsledky expertní skupina Business Brand Council tvořená 16 odborníky s dlouholetými zkušenostmi v oblasti brand marketingu, zástupci profesních organizací, špičkovými kreativci a význačnými experty na oceňování značek. Kategorie Czech Business Superbrands pro značky v B2B segmentu byla poprvé vyhlášená v roce 2014.

Výběr značek v České republice probíhal v několika etapách. Nejdříve Úřad průmyslového vlastnictví uvolnil databázi přibližně jednoho milionu registrovaných obchodních značek a z nich bylo vyčleněno padesát tisíc nejrespektovanějších jmen. V letošním ročníku komise vybírala ty nejúspěšnější ve 180 kategoriích z přibližně tisíce finálně nominovaných B2B značek.

Superbrands je celosvětový program nezávislého hodnocení značek, který vznikl před více než dvaceti lety ve Velké Británii. Jeho cílem je upozornit na mimořádně silné značky a představit je jako příklady pro ostatní společnosti. Projekt si získal celosvětové uznání a cena Superbrands Award je dnes respektována ve více než 90 zemích na pěti kontinentech.

–  Více   –

Společnost Bisnode, specializující se na získávání obchodních informací, z předvybraných značek vytvořila užší výběr téměř 3000 značek, z nichž bylo přibližně 1600 spotřebitelských. S touto skupinou následně výzkumná agentura GfK provedla průzkum mezi spotřebiteli o povědomí a preferencích značek. Zúžený profil asi 900 spotřebitelů preferovaných značek pak posuzovala nezávislá komise Brand Council sestavená z 16 předních odborníků na marketing a komunikaci.

ABB (www.abb.com) je předním světovým dodavatelem technologií pro energetiku a automatizaci. Umožňuje zákazníkům ze sféry energetiky, průmyslu, dopravy a infrastruktury zlepšit jejich výkonnost při současném snížení dopadu na životní prostředí. ABB Group má kolem 135 000 zaměstnanců v téměř 100 zemích světa. V České republice působí v osmi lokalitách a zaměstnává více než 3 400 lidí.

Příspěvek byl publikován v rubrice Tisková zpráva se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Comments Closed

Komentáře nejsou povoleny.