Šéfredaktor ČILICHILI přešel po 13 letech z Vodafonu do Creative Docku

Od 1. února otevřel pražský inkubátor startupů Creative Dock pozici šéfa obsahu, který se bude s novým týmem starat zejména o life-stylovou podporu interních projektů a externích klientů. Michal Schindler působil na manažerských pozicích v marketingové komunikaci českého Vodafonu a 10 let byl šéfredaktorem mimořádně úspěšného B2C časopisu ČILICHILI (cca 200 000 čtenářů měsíčně), online verze www.cilichili.cz (cca 800 000 unikátních návštěvníků měsíčně) nebo B2B magazínu BIZZONE. Všechny projekty získaly desítky domácích a několik mezinárodních ocenění (ICMA London 2011, 2012). (TZ)

Michal Schindler

“Původně jsme chtěli otevřít pozici Happiness Managera, který by se staral o tvůrčího ducha firmy. Pak nás ale oslovil tým sociologů, kteří studují vliv nekompatibilních jedinců na systém. Mají prý pacienty i v Evropském parlamentu… Domluvili jsme se na spolupráci při testování extrémně rušivého zábavného elementu. Je čest, že oslovili právě nás, takže když jsme dostali tip na Michala, který je v dlouhodobé ambulantní péči, neváhali jsme a původní job description mu přizpůsobili. Lékaři nás varovali, že jde o těžký případ, jehož nekorektní humor může kolektiv normálních lidí rozložit. Ale my věříme, že máme dostatečně zajímavé projekty, abychom Michalův potenciál naopak využili,” říká jeden ze zakladatelů Creative Docku, který si z pochopitelných důvodů nepřál být jmenován.

Prvním projektem nového kreativního týmu je life-stylový online portál Patalie.cz pro společnost AXA, který Creative Dock spouští právě v těchto dnech. “Cílem je vytvořit nový web postavený na inteligentní zábavě a kvalitní žurnalistice. Od rychlých vtípků do tramvaje, které po ránu čtete přes mobil, až po dlouhodobější multimediální projekty. AXA je partner projektu, díky kterému web existuje, takže nemáme zapotřebí žádné skryté PR. Když se nabídne tematické propojení obsahu a služeb, jasně to přiznáme,” upřesňuje Schindler.

Největším z interních projektů Creative Docku, na kterém bude nový tým pracovat, je Zonky. Mladá platforma sdílené ekonomiky, která do ČR přinesla půjčování peněz mezi lidmi. “Podle mě je Michal extrémně kreativní člověk a jsem moc ráda, že se ho podařilo přilákat k nám. Zonky si zakládá na otevřené komunikaci a lidském přístupu, a to prostě bez zábavy nejde. Ohledně té diagnózy… Každý, kdo se nadchne pro práci ve startupu, je podle většiny běžných lidí asi tak trochu blázen, takže jsem přesvědčená, že k nám Michal krásně zapadne,” říká Lucie Tvarůžková, ředitelka Zonky.

Creative Dock je inovativní laboratoř Martina Pejši, která se v poslední době zaměřuje primárně na vytváření startupových projektů pro řadu firem a investorů. V péči startupového inkubátoru vzniklo již několik úspěšných malých firem, které na trh přinášejí inovativní služby obyčejně postavené na jednoduché online platformě, kvalitní zákaznické péči a originální komunikaci. Např. Zonky, Sečteno, Single Case, KupNajisto atd.

Zonky.cz je platforma na půjčování peněz mezi lidmi a funguje od června 2015. Vznikla jako nápad Lucie Tvarůžkové, která projektu šéfuje. Zonky.cz je místem, které propojuje zájemce o půjčku s investory, kteří chtějí podpořit konkrétní lidi a zároveň nadstandardně zhodnotit své prostředky. Zonky.cz si klade za cíl zpřístupnit půjčky i těm, kteří na ně podle pravidel bank nedosáhnou, i když nemají problém je splácet. Se Zonky lidé půjčují lidem. S klidem.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Tisková zpráva se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.