Společnost RTB House oznámila výsledky za rok 2015

RTB House, která již čtvrtým rokem zprostředkovává výkonností online marketingové kampaně přesně na míru svým klientům, zveřejnila výsledky svého podnikání za minulý rok. Ve srovnání s prosincem 2014 společnost do konce minulého roku zvýšila své příjmy o 80 %, na českém trhu potom až o 198 %. Rok 2015 byl pro RTB House klíčový také ve vstupu na trhy Asie a Latinské Ameriky. S expanzí se navýšil i počet kampaní. Celosvětově tak firma realizovala na 850 kampaní měsíčně, v České republice jich bylo o 163 % více než v předešlém roce. V rámci strategie posílení aktivit v regionu střední a východní Evropy RTB House loni na podzim otevřela nové klientské centrum v Praze. (TZ)

2016-03-02 14_04_48-RTB House

RTB House, založenou v roce 2012, v současnosti vedou tři osobnosti online reklamního byznysu – Robert Dyczkowski (CEO), Daniel Surmacz (COO) and Bartłomiej Romański (CTO). Společnost se v minulém roce soustředila jak na vstup na nové zahraniční trhy – v rámci asijsko-pacifické oblasti do Indonésie, Malajsie, Thajska a Singapuru; v regionu Latinské Ameriky do Brazílie, Mexika, Chile a Argentiny – tak na posílení své působnosti v Turecku, Řecku, Španělsku, Itálii, Rusku, Ukrajině a Pobaltí.

“Rok 2015 byl rokem růstu. Vzhledem k našim záměrům expandovat jsme v RTB House přivítali nové zkušené manažery a specialisty zejména na dané regiony. Věříme, že jedině rozsáhlou zkušeností s místním byznysem se nám podaří dosáhnout žádoucích výsledků,” říká Daniel Surmacz, COO RTB House.

Firma nyní operuje globálně se svými pobočkami ve Varšavě, Praze, Moskvě a nově také São Paulu. “V současnosti využíváme služby více jak 120 expertů zaměřených na výkon, specialistů na zákaznickou péči a vývojářů. Český a slovenský tým se v roce 2015 rozrostl na šest odborníků, kteří se soustředí na zákazníky z této oblasti, stejně tak jako na aktivity nového regionálního centra v Praze,” doplňuje Vladimír Houba, regionální ředitel RTB House.

O RTB House

RTB House je globální technologická společnost specializující se na fullservisové retargetingové display reklamní kampaně tvořené přesně na míru každému klientovi.

Společnost vyvinula a implementovala svoji vlastní RTB (real-time bidding) technologii využívající sofistikované retargetingové scénáře, pokročilou segmentaci a optimalizaci v reálném čase. RTB House poskytuje svým inzerentům flexibilní možnosti při práci s jejich krátkodobými, střednědobými i dlouhodobými cíly, a to s orientací na maximální výkon.

RTB House působí ve více než 30 zemích s hlavními pobočkami ve Varšavě, Praze, Moskvě a São Paulu. První kampaň realizoval RTB House v roce 2012 a po třech letech dosáhl rentability. V současnosti zajišťuje 850 unikátních kampaní pro své klienty v Evropě, Asii a Latinské Americe. Tým společnosti sestává z více než 120 profesionálů – expertů, analytiků, specialistů na zákaznickou péči a developerů.

Více informací na: www.rtbhouse.com/cz.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Tisková zpráva se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Comments Closed

Komentáře nejsou povoleny.