Seminář Prague Convention Bureau představil digitální trendy v MICE

17. 3.  2016, Praha – Prague Convention Bureau uspořádalo již pátý mezinárodní vzdělávací seminář, tentokrát na téma „Směřujte na vrchol v digitální éře MICE“. Více než 100 účastníků se sešlo 16. března v prostorách Corinthia Hotel Prague, aby prodiskutovali aktuální digitální trendy v MICE segmentu. (TZ)

Řečníky letošního semináře, který byl určen především pro profesionály v oblasti kongresové turistiky, zástupce lokálních i zahraničních convention bureau, médií, místních asociací a veřejné správy a také pedagogy vysokých škol a studenty cestovního ruchu, byli:

  • Prof. MUDr. Julius Špičák, CSc., přednosta kliniky hepatogastroenterologie v IKEM a bývalý předseda České gastroenterologické společnosti;
  • Michael Foreman, ředitel Verve4 a Kindology;
  • Martin Sirk, výkonný ředitel ICCA;
  • Padraic Gilligan, společník v SoolNua;
  • Filip Dřímalka, expert na digitální inovace a marketing;
  • Zdeněk Havelka, ředitel A-21.

Pozvání do panelové diskuze přijali také Barbora Vinšová, ředitelka realizačního oddělení GUARANT International, Hana Peregrinová, ředitelka realizace kongresů, Kuoni Destination Management Prague a Petr Marhoul, generální ředitel, C-IN. Celou akcí provázel Padraic Gilligan. V rámci semináře se prezentující zaměřili na dvě hlavní témata. První část s názvem „Osvědčená praxe – srovnání Prahy s ostatními destinacemi“ zahájil profesor Špičák představením klíčových předpokladů úspěšného kongresu. S prezentací o konceptu Kindology navázal Michael Foreman. Závěr prvního bloku patřil výkonnému řediteli kongresové asociace ICCA Martinu Sirkovi, který zodpovídal dotazy účastníků týkající se Prahy, digitálních trendů a kongresové turistiky.

V druhé polovině semináře převzal moderátor Padraic Gilligan roli prezentujícího a představil cesty, jak efektivně využívat sociální sítě pro propagaci MICE segmentu. Zahájil tak další blok přednášek s titulem „Digitální marketing a sociální média v MICE“. Na to, co nás čeká z hlediska digitálních inovací v budoucnu, se zaměřil Filip Dřímalka. Plynule se účastníci přesunuli až k vizím do roku 2025, které představil Zdeněk Havelka z pohledu takzvaných data driven společností.

Mezinárodní vzdělávací seminář byl pořádán Prague Convention Bureau ve spolupráci s Corinthia Hotel Prague, Prague City Tourism, Czech Convention Bureau, Computer System Group, Artlingua a Letištěm Praha.

O Prague Convention Bureau

Prague Convention Bureau je oficiálním reprezentantem Prahy v oblasti kongresové turistiky. Je neziskovou organizací spolupracující s českými orgány cestovního ruchu, která nabízí účinnou pomoc při pořádání konferencí, setkání, seminářů, výstav nebo motivačních akcí v Praze. Naším posláním je propagovat Prahu jako jednu z předních evropských kongresových destinací.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Tisková zpráva, Události se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.