Mainstream Technologies a Sodexo spolupracují na elektronických stravenkách

Praha, 3. května 2016 –  Společnost Mainstream Technologies, s.r.o., poskytovatel profesionálních ICT řešení a několikanásobný držitel ocenění Microsoft Partner of the Year, se stala partnerem společnosti Sodexo v projektu elektronických stravenek Gastro Pass CARD. Projekt postavený na cloudovém řešení na platformě Microsoft Azure je prvním svého druhu v České republice a zahrnuje data zaměstnavatelů, provozoven i zaměstnanců. Jde rovněž o speciální systém s portálem osobního účtu, na kterém si uživatelé po přihlášení mohou kontrolovat zůstatek a další informace. (TZ)

Projekt Sodexo Gastro Pass CARD měl za cíl vytvořit řešení pro správu stravenkových karet propojující terminálové platební sítě, správu aplikací a portál, kde jsou vedeny účty uživatelů. Portál slouží k přehledu transakcí, kontrole zůstatku na účtu, zjištění informace o exspiraci stravného a karty, blokaci karty, odeslání žádosti o novou kartu, správě PIN kódu, vyhledávání provozoven akceptujících kartu a správě osobních údajů a hesel. Řešení je postaveno na technologiích Azure Virtual Machines, Azure Web Apps, Active geo-replikace Azure SQL, VPN, Load Balancers, běží ve dvou datových centrech a využívá rovněž SCOM monitoring. Kromě toho je napojeno na kartové systémy bank a interní systémy Sodexo.

Stěžejním požadavkem a nutností celého řešení je zejména okamžitá a nepřetržitá dostupnost z pohledu uživatele. Té je dosaženo využitím dvou datových center navzájem propojených VPN konektivitou a rovněž maximální zabezpečení a ochrana citlivých dat. Zároveň je řešení dostatečně flexibilní a dokáže reagovat na nečekanou zátěž navýšením výkonu virtuálních počítačů. Využití cloudového řešení také tradičně znamená drasticky snížené náklady na pořízení a správu hardwaru při zajištění maximální spolehlivosti a bezpečnosti

„Jsme rádi, že se podílíme na technologickém zajištění projektu elektronických stravenek, který je v České republice zcela unikátní. Navíc skutečnost, že jde právě o stravenky, které používají statisíce lidí, nám přináší vědomí, že se přímo podílíme na určitém usnadnění každodenního života díky technologiím a právě to je v širším pojetí smyslem naší práce,“ říká Ladislav Šolc, výkonný ředitel společnosti Mainstream Technologies.

„Jsem rád, že se nám podařilo vyvinout uživatelsky nejpřívětivější řešení elektronických stravenek na Českém trhu. Sodexo Gastro Pass CARD je nejmodernější forma oblíbeného benefitu, která plně uspokojuje vysoké nároky zaměstnavatelů, zaměstnanců i provozovatelů restaurací. O tom svědčí i pozitivní ohlasy z trhu,“ říká Bedřich Krejčí, CIO ve společnosti Sodexo Benefity.

O Mainstream Technologies, s.r.o.

Společnost Mainstream Technologies, s.r.o. se specializuje na poskytování vysoce odborných služeb v oblasti informačních technologií nejen v České republice. Z pozice systémového integrátora navrhuje a implementuje podniková řešení se zvýšenými nároky na odolnost, bezpečnost a dostupnost se zaměřením na digitální firemní komunikaci, Core IT a bezpečnost, mobilitu,  cloud a nově i systémy pro podporu projektového řízení. Nabízená řešení jsou pak často (ne však výhradně) postavena na produktech společnosti Microsoft a Mainstream Technologies patří k jejím předním českým partnerům. Jako první firma v České republice se společnost Mainstream Technologies stala podruhé za sebou nejlepším partnerem roku společnosti Microsoft. Pravidelně získává ocenění za nejlepší řešení Microsoft Awards a je držitelem kompetencí Microsoft na zlaté úrovni v oblastech Cloud Platform, Cloud Platform, Collaboration and Content a Datacenter.

www.mainstream.cz

Sodexo v České republice

Od roku 1992, tedy od doby, kdy Sodexo vstoupilo na český trh, poskytuje všech 2000 zaměstnanců skupiny v ČR služby, které zlepšují kvalitu každodenního života. Sodexo nabízí služby v oblastech zaměstnaneckých benefitů, motivačních programů a řešení pro veřejnou správu, ať už prostřednictvím poukázek a karet na stravování a volný čas, dárkových poukázek nebo systému na správu benefitů Cafeteria. Dále pak i služby v oblasti komplexních řešení služeb na míru u klienta (firemní restaurace a širokou škálu služeb facility managementu – správy budov, údržby mechanických zařízení a elektro, revizí, projekt managementu, úklidu a administrativních služeb).

Sodexo, světová jednička v řešeních pro kvalitu každodenního života

V Sodexo věříme, že kvalita každodenního života přispívá k rozvoji jednotlivců a zvyšuje výkonnost firem a organizací. S ohledem na tuto naši filozofii jsme se od doby našeho založení Pierrem Bellonem v roce 1966 postupně stali strategickým partnerem společností a institucí, které kladou důraz na výkonnost a tělesnou a duševní pohodu zaměstnanců. Všech 419.000 zaměstnanců skupiny Sodexo v 80 zemích sdílí společný zájem na poskytování kvalitních služeb a vytváří, řídí a dodává jedinečnou nabídku řešení motivace a služeb na míru.