Rezervační systém Plazaro integroval propojení s Mailkit

Online rezervační a recepční systém Plazaro, určený ke kompletní správě ubytovacího zařízení, integroval propojení s platformou pro e-mailový marketing Mailkit. Díky modulu pro e-mailovou komunikaci umístěnému přímo v systému Plazaro budou veškerá data o rezervacích přenášena do Mailkitu, s jehož pomocí budou realizovány automatizované e-mailové kampaně. (TZ)

2016-01-25 16_39_33-Aplikace pro e-mail a SMS marketing _ Mailkit

“Jsme rádi, že byl Mailkit integrován do rezervačního systému Plazaro. Obvykle se o automatizovaných e-mailových kampaních hovoří pouze v souvislosti s jejich použitím pro e-shopy, ale Plazaro ukazuje, že také v jiných oblastech podnikání je ještě mnoho nevyužitého potenciálu pro e-mailing probíhající bez zásahu člověka,” popisuje integraci Jakub Olexa, jednatel společnosti Mailkit.

E-mailing nastavený na míru jednotlivým hotelům vede k efektivnějšímu budování jejich značky. Dále díky němu dochází ke zvyšování loajality hostů, kteří mohou opakovaně provádět přímé rezervace namísto těch zprostředkovaných. Automatizace kampaní tak umožní klientům Plazara snížit závislost na nadnárodních rezervačních portálech a umožní jim komunikovat se svými zákazníky napřímo.

O společnosti Mailkit

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro emailový marketing. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje email marketingové služby například pro Letiště Praha, automobilku Hyundai, sázkovou kancelář Tipsport nebo prodejce vozů Porsche Inter Auto a řadu dalších klientů, kteří technické řešení využívají plně vlastními silami i s pomocí marketingových agentur.

O online rezervačním a recepčním systému Plazaro

Projekt Plazaro začal vznikat na přelomu let 2012 a 2013. První verze cloudové aplikace byla spuštěna v září 2013. Od té doby je systém kontinuálně rozvíjen a vylepšován. V současné době jsou jako doplněk k dispozici mobilní aplikace pro iOS a Android. Do Plazara jsou průběžně integrovány moduly jako například Mailkit, GoPay, Booking, TripConnect atd.. Plazaro je možné propojit s aplikacemi třetích stran a ještě více tak hotelům zjednodušit jejich práci. Plazaro má unikátní cenovou politiku, díky čemuž hotel šetří i finance.