eIntranet – praktický pomocník pro řízení a provoz firem

Intranet je důležitým zdrojem informací pro zaměstnance a také místem, kde vznikají nové nápady a kde probíhá čilá vnitrofiremní komunikace. Malá, ale inovativní česká IT firma Schindler Systems přichází nyní na trh s aplikací „eIntranet“, která umožňuje snadno a bez hlubokých technických znalostí a investic podnikový intranet využívat. Stačí mít jen funkční připojení k Internetu. (TZ)

Aplikace eIntranet pomáhá uživateli řešit běžné provozní záležitosti firmy efektivněji a hospodárněji – například umožňuje schvalování dovolených a cestovních příkazů, kontrolu docházky a výkazů práce, zadávání úkolů zaměstnancům, předávání důležitých informací, ukládání kontaktů, evidenci došlé i odchozí pošty, knihy jízd atd. „eIntranet funguje jako centralizované a organizované úložiště všech firemních informací, kontaktů, předpisů a dokumentů, přičemž přístup do jednotlivých sekcí mají pouze zaměstnanci s k tomu přidělenými právy,“ vysvětluje Jiří Schindler, jednatel firmy Schindler Systems, důvody, proč potřebuje moderní firma intranet. „Zveřejnění dat na eIntranetu přináší efektivní způsob rychlé interní komunikace. Nic se neztratí, vše je aktualizováno, snadno se vyhledává a je dostupné téměř odkudkoliv, což je výhodné třeba pro pracovní týmy na různých pracovištích nebo při práci z domova,“ dodává Jiří Schindler. Pokud tedy chcete zefektivnit a zmodernizovat klasické způsoby publikování firemních informací, jakou jsou zápisy z porad, oběžníky, směrnice apod. nebo zrychlit schvalovací procesy firemních dokumentů, je právě eIntranet pro Vás tím pravým řešením.

„Vyhovuje nám, že aplikace eIntranet integruje všechny důležité informace, kontakty, formuláře, interní předpisy, popis firemních procesů a další know-how na jedno místo. Umožňuje také pohodlný přístup k firemním manuálům, návodům, pravidlům, vzorovým dokumentům pro obchodníky a seznamům a usnadňuje schvalování běžných provozních dokumentů nebo zadávání úkolů,“ říká Tobias Boué, jednatel společnosti Office line, která tuto aplikaci již nějakou dobu používá, s tím, že není problém ani informovat zaměstnance o změnách na eIntranetu. Kromě přehledu za vybrané období lze uživatele průběžně informovat např. pomocí e-mailové, nebo SMS notifikace.

Důležitým faktorem v rozhodování, zda si eIntranet pořídit či nikoli je také to, že aplikace je okamžitě připravena k využívání: „Hlavní moduly byly naprogramovány jednak na základě našich dlouholetých zkušeností z podnikatelské sféry, a jednak na základě konkrétních potřeb zákazníků, kteří aplikaci již využívají. Po registraci v naší aplikaci tedy stačí jen jmenovat správce aplikace, vybrat si moduly, které Vaše společnost potřebuje, a zadat jednotlivé uživatele a jejich práva pro práci s aplikací. Zároveň pro nás není problém další moduly, které by zákazníci pro svou práci potřebovali, doprogramovat,“ uzavírá téma Jiří Schindler.

Co přináší firmě eIntranet?

  • Zlepšuje organizaci práce.
  • Standardizuje firemní procesy a vnitřní směrnice
  • Umožňuje sdílení firemního know-how mezi zaměstnanci. Uchovává know-how i po odchodu zaměstnanců a usnadňuje zaškolení těch nových.
  • Zajišťuje aktuálnost a dostupnost informací pro všechny zaměstnance, vytváří transparentní workflow.
  • Díky přehlednému nastavení uživatelských práv vidí každý zaměstnanec pouze relevantní obsah.

Aplikace eIntranet se skládá z následujících modulů:

  • Adresář
  • Cestovní příkazy
  • Docházka
  • Dokumenty
  • Dovolené
  • Kalendáře
  • Knihy jízd
  • Galerie
  • Listinná pošta
  • Nástěnky
  • Novinky
  • Rezervace
  • Schvalování
  • Sms
  • Soubory
  • Úkoly
  • Výkazy práce

Rozšíření aplikace o další moduly je plánováno ještě v tomto kalendářním roce. Více informací k aplikaci eIntranet najdete na: https://www.eintranet.net/