RTB House expanduje na Blízký východ a do Afriky. Zakládá pobočku v Dubaji

RTB House, technologická společnost specializující se na tvorbu pokročilých retargetingových scénářů, vstupuje na nové trhy na Blízkém východě a v Africe. Současně také zakládá novou pobočku v Dubaji. Aktivity v této oblasti bude mít na starosti Shady Francis, který do RTB House přichází na pozici Business Development Director. (TZ)

2016-09-30-13_59_47-start

Navzdory tomu, že digitální reklamní trh je v tomto regionu v porovnání s jiným oblastmi světa méně rozvinutý, v poslední době zde došlo k výraznému nárůstu počtu uživatelů mobilních telefonů. Rovněž se zvýšil počet uživatelů internetu. Díky tomu se region stal jedním z nejperspektivnějších pro rostoucí technologické společnosti, jako je RTB House.

“Vstup na Blízký východ a do Afriky je pro nás významným krokem v rozšiřování našich globálních aktivit. Dubaj je celosvětově jedním z nejdůležitějších technologických center a trhy v přilehlých regionech mají pro digitální reklamu obrovský potenciál. Místním inzerentům, kteří chtějí optimalizovat návratnost svých reklamních investic, budeme schopni nabídnout takovou úroveň sofistikovaných retargetingových řešení, na kterou jsou zvyklí naši klienti v Evropě, Asii a Latinské Americe,” shrnuje Daniel Surmacz, Chief Operating Officer ve společnosti RTB House.

V čele nové dubajské pobočky bude stát Shady Francis, který do RTB House přináší mnohaleté zkušenosti získané na pozici Regional Business Development Director ve společnosti Vizury. V minulosti Shady zodpovídal za prodeje Yahoo na Blízkém východě, v Africe a Turecku.

“Všichni víme, že současná situace v regionu přináší nové výzvy. Proto by zadavatelé reklamy měli opatrně nakládat se svými přidělenými rozpočty. Měli by vyhledávat nástroje, které jim umožní efektivně a cíleně oslovit jejich klienty a které jim také umožní předpovědět jejich potřeby. Každý dolar investovaný do marketingu musí zajistit co nejlepší návratnost vynaložených prostředků. Přesně zacílená reklama to dokáže splnit,” vysvětluje Francis.

“Rozhodl jsem se připojit k RTB House, protože jsem již dříve sledoval aktivity společnosti v jiných zemích. Jsem přesvědčen, že naše produkty společně s flexibilním přístupem ke klientům a modely spolupráce založenými na výkonu perfektně odpovídají potřebám lokálního trhu,” dodává Francis.

O RTB House

RTB House je globální technologická společnost specializující se na fullservisové retargetingové display reklamní kampaně tvořené přesně na míru každému klientovi.

Společnost vyvinula a implementovala svoji vlastní RTB (real-time bidding) technologii využívající sofistikované retargetingové scénáře, pokročilou segmentaci a optimalizaci v reálném čase. RTB House poskytuje svým inzerentům flexibilní možnosti při práci s jejich krátkodobými, střednědobými i dlouhodobými cíli, a to s orientací na maximální výkon.

RTB House působí v téměř 40 zemích s hlavními pobočkami ve Varšavě, Praze, Moskvě a São Paulu. První kampaň realizoval RTB House v roce 2012 a po třech letech dosáhl rentability. V současnosti zajišťuje 850 unikátních kampaní pro své klienty v Evropě, Asii a Latinské Americe. Tým společnosti sestává z více než 150 profesionálů – expertů, analytiků, specialistů na zákaznickou péči a developerů.

Více informací na: www.rtbhouse.com/cz.