RTB House odhaduje nákupní potenciál zákazníka s pomocí hloubkového učení

RTB House, technologická společnost specializující se na sofistikovaná retargetingová řešení, vytvořila pro své klienty nový optimalizační model využívající principy hloubkového učení. S jeho pomocí lze předpovědět nákupní chování člověka na internetu. Zpřesňuje odhad pravděpodobnosti konverze a zefektivňuje personalizovaný retargeting. Tento nástroj mohou digitální marketéři využít i k oslovení uživatelů, kteří doposud na reklamu neklikli. (TZ)

2016-08-03 17_50_57-RTB House

Uživatelé při návštěvě webových stránek dělají stovky dílčích kroků. Inovativní řešení vyvinuté ve společnosti RTB House využívá hloubkového učení k identifikaci jednotlivých fází nakupování a snaží se najít opakující se vzorce chování objevující se v průběhu rozhodování. S pomocí většího množství dat je RTB House schopný odhadnout míru konverzí u jednotlivců, čímž firmám rychle dokáže maximalizovat návratnost investic.

Tato technologie využívá matematický model inspirovaný mozkovými neurony (říká se tomu umělá neuronová síť), který umožňuje bez lidského zásahu získat spolehlivější, detailnější a strojově interpretovatelný popis zákazníkova nákupního potenciálu.

Algoritmy vyhodnocující míru konverzí sbírají a interpretují nejen data o kliknutí, ale berou v potaz také to, jak uživatelé procházejí určité nabídky, jaké kategorie si prohlížejí, jak se chovají v nákupním košíku nebo jakým způsobem vyhledávají. To vše přináší širší obrázek o nákupním potenciálu každého jednotlivce.

Bartolomiej Romanski, Chief Technology Officer v RTB House poznamenává, že předpověď konverzí (odhadovaná pravděpodobnost, že se uživatel zachová tak, jak si přejeme) sehrává v digitální reklamě rozhodující roli: “Žijeme ve světě, kde se sbírají velká data z nekonečných proudů informací o chování internetových uživatelů. Pochopení jejich potřeb je prvním krokem k úspěchu,” říká Romanski.

“Použili jsme nejnovější technologie k sestavení algoritmu, který je schopný za použití opakovaných neuronových sítí přesně předpovídat, jak se budou internetoví uživatelé chovat, co si chtějí koupit a jak se budou rozhodovat. Díky tomu můžeme naše personalizované reklamy zacílit ještě přesněji a můžeme zlepšit návratnost investic našich klientů a dokážeme jim zajistit lepší využití reklamního rozpočtu,” dodává Bartolomiej Romanski.

RTB House je jednou z mála společností na světě, kterým se podařilo vyvinout a implementovat vlastní technologii na nákup reklamy v reálném čase (RTB model), v jejímž rámci se kupující účastní aukcí reklamního prostoru v reálném čase. Společnost působí celosvětově a na více než 40 trzích v Evropě, Latinské Americe, Asii a Tichomoří, na Blízkém východě a v Africe zajišťuje 850 unikátních kampaní pro globální značky. Tým společnosti RTB House se skládá z více než 160 lidí: odborníků na výkonnostní marketing, specialistů na prodej a péči o zákazníky, programátorů a dalších.

Poznatky týkající se řešení umožňujícího hloubkové učení vyvinutého ve společnosti RTB House byly poprvé prezentovány během workshopu, který se věnoval online reklamě. Ten byl součástí 33. Mezinárodní konference o strojovém učení (International Conference on Machine Learning – ICML 2016) konané v New Yorku.

O RTB House

RTB House je globální technologická společnost specializující se na fullservisové retargetingové display reklamní kampaně tvořené přesně na míru každému klientovi.

Společnost vyvinula a implementovala svoji vlastní RTB (real-time bidding) technologii využívající sofistikované retargetingové scénáře, pokročilou segmentaci a optimalizaci v reálném čase. RTB House poskytuje svým inzerentům flexibilní možnosti při práci s jejich krátkodobými, střednědobými i dlouhodobými cíli, a to s orientací na maximální výkon.

RTB House působí ve více než 40 zemích s hlavními pobočkami ve Varšavě, Moskvě, Dubaji, Singapuru a São Paulu. První kampaň realizoval RTB House v roce 2012 a po třech letech dosáhl rentability. V současnosti zajišťuje 850 unikátních kampaní pro své klienty v Evropě, Asii, Latinské Americe a na Blízkém východě a v Africe. Tým společnosti sestává z více než 160 profesionálů – expertů, analytiků, specialistů na zákaznickou péči a developerů.

Více informací na: www.rtbhouse.com/cz.